• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Hoe worden spelers spookjes in bb?

DeletedUser11313

Gast
Zoals de titel al zegt, hoe is het dat spelers al spookjes kunnen worden aan het begin van de wereld terwijl ze nog bb hebben?
 

DeletedUser22575

Gast
Goeie vraag, ben hier ook benieuwd naar. Was vorige wereld redelijk veel gebeurd.
 

DeletedUser22289

Gast
Misschien is het een verwijderd account, die worden automatisch spook denk ik. Dat is mijn gedachte maar hoe het echt zit weet ik niet :p
 

DeletedUser10470

Gast
Werelden worden vooraf door het Team getest of alles naar behoren werkt. We willen immers niet dat bijvoorbeeld Belegering actief is terwijl het een Opstandswereld is. Hierdoor zijn er een paar steden die spooksteden zijn, omdat dat steden van teamleden zijn geweest. Uiteraard zullen die nooit veel punten hebben omdat gebouwen nooit volledig uitgebouwd worden. De steden van teamleden worden bij het begin van de wereld verwijderd en dus automatisch spooksteden.
 

DeletedUser

Gast
Innogames goodbye verwijderen kan elk moment he. ;)
Dus geen 7 dagen nodig. ;)
 

DeletedUser11313

Gast
Mhhh jammer, had anders een stad erbij gekregen..
Maar die spooksteden van ''het team'' die kunnen wel gewoon overgenomen worden, dus heeft degene die het snelst is een tweede stad met boerendorpen ipv een sticht eiland.
 
Bovenaan