• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe zou de wereld moeten eindigen voor jou?

DeletedUser10508

Gast
Beste helden,

Aangezien ik in mijn artikel over het einde van de wereld praat, wil ik het ook aan jullie vragen.
Moest de wereld tot een einde komen, hoe zou dan de wereld moeten eindigen?

Door te weinig spelers? Door wereldwonderen? Of iets helemaal nieuws, want we zijn tenslotte helden?
Laat het ons hier weten!

Met vriendelijke groeten,
Niels

DeletedUser10508

Gast
Voor mij zou ik graag de wereldwonderen hebben, maar er kan nog van alles gebeuren! Ik hoop op iets speciaals? Zoals i.p.v 7 wereldwonderen meer? Om het langer en leuker te houden.

DeletedUser16037

Gast
Een Deathmatch ? Bijvoorbeeld één alliantie kan winnaar worden je moet al die andere allianties uitschakelen een stadtje verloren is nooit meer die stadtje back , wat ik daar mee bedoel is je hebt 50 steden en je raakt er eentje kwijt dan heb je 49 steden dus ook 49 cultuurpunten en dat je die cp ook nooit meer terug krijgt en daarna tot 1 stadtje en dan heb je 1 cp punt en daarna 0 en dat is game over dan ?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Dat zou iets leuk zijn, ja. Maar onmogelijk. Want volgens mij gaan bondgenoten niet tegen elkaar vechten. Misschien zal het dan zo een einde worden als in 'the hunger games'. 2 winnaars.

DeletedUser15406

Gast
Hoezo???

Wie heeft het over stoppen dan?
Dit zou een oneindig lopende wereld zijn zonder dat geklier met WW's
Weet niet of ik content ben met deze stelling (zal hem wel verkeerd begrepen hebben)

DeletedUser10508

Gast
Ik wil al helemaal niet stoppen, haha! Ik vraag me alleen af hoe de wereld zal eindigen. Ww's zijn leuk, maar ik heb toch liever iets 'specialer'.

DeletedUser10508

Gast
Hoe dan ook, de winnende speler/alliantie moet wél een titel en/of kroontje krijgen. Een groot gevecht zou echt geweldig zijn om over te schrijven, maar de WW's ook natuurlijk. Speelt iemand op de Engelse versie? Misschien kunnen jullie al van daar info geven? :)

Armand0

Manticore
Volgens mij gaat hier (vanuit Innogames) gewoon helemaal niets gebeuren ==> Doodbloeden dus totdat er geen spelers meer zijn.

Heb ze nooit iets horen/zien zeggen over een (spectaculair?) einde.

Dat is het lot van de "heldenwereld"^^:) Maar het is al een zegen dat hier iig geen WW's zijn!

DeletedUser10508

Gast
Volgens mij gaat hier (vanuit Innogames) gewoon helemaal niets gebeuren ==> Doodbloeden dus totdat er geen spelers meer zijn.

Heb ze nooit iets horen/zien zeggen over een (spectaculair?) einde.

Dat is het lot van de "heldenwereld"^^:) Maar het is al een zegen dat hier iig geen WW's zijn!

Over wat ze zeggen kan je lezen in de Grepolis times (wanneer het uitkomt). Maar dit is meer met fantasie, doodbloeden vind ik niet echt 'leuk' genoeg.

DeletedUser14078

Gast
Ik zou graag versnelling van de wereld willen zien, daarbij nieuwe opties en hogere toegangseisen.
toelichting op nieuwe opties: bijvoorbeeld activatie van de helden....zijn leuke dingen. Maar misschien ook eigen inbreng: optie tot overhevelen van troepen naar een net veroverde stad zodat de snelheid geoptimaliseerd kan worden

DeletedUser1528

Gast
Wat ik een leuk einde zou vinden ?
uhm , zoals het al door iemand is gezegd een optelsom van veroveringen waarbij allianties worden uitgeschakeld wanneer ze verliezen.

Mijn idee :

Enkel spelers met een puntentotaal van 250.000p worden toegelaten om het eindspel te spelen , dit wordt 3maand voor het eindspel bekend gemaakt. Zo kan men vanuit de allianties nog proberen hun kleintjes de nodige tijd geven om te groeien of steden af te staan.
Zo blijven er (op datum van vandaag) 422 spelers over dus grofweg 500 spelers.

Allianties mogen slechts de top50 van hun spelers meer overhouden en dan staan de 10 grootste allianties tegenover elkaar (500 spelers)
De bedoeling is dat deze 10 allianties enkel nog steden overnemen van hun rechtstreekse concurrenten in deze top10.
Elke 2 weken valt een alliantie af : diegene met het laagste cijfer = verloren steden + gewonnen steden

Nadat er 5 allianties afvallen blijft de top 5 over , die doen hetzelfde maar dan voor een maand.
Na 2 maanden heb je een top 3 , deze 3 allianties bevechten mekaar voor een periode van 3 maanden.
De alliantie die het meeste steden bij hun totaal wist bij te schrijven is de winnaar en de speler met de meeste punten van deze alliantie is "DE HELD" van deze wereld.

Dat vind ik een fijn einde en zou zeker deze wereld actief maken en vooral garant staan voor agressieve en veelbelovende battles !

DeletedUser25167

Gast
1. Deze wereld Achilles was voor gevorderde spelers, die aan bepaalde eisen en opdrachten moesten voldoen om op deze wereld te kunnen spelen en dat had ze beter zo kunnen laten, maar dat is (mij mening)

Misschien weer tijd om aan te kondigen, dat wereld Achilles gesloten word voor nieuw/beginnende spelers (binnenkort) en nog paar weken te tijd hebben om alsnog als beginnende speler op die wereld te komen en daarna na die datum gesloten (alleen voor gevord...spelers)

2. Om nu plots een einde van deze wereld te gaan plannen, hoe het ten einde moet gaan met de wereld achilles ???? ben ik totaal niet mee eens.

Wereld Achilles word uitgespeeld, tot er maar 1 alliantie over is tot de laatste vijandelijke-stad toe (dit was de afspraak) van deze wereld Achilles (daarom speel ik juist alleen maar op deze wereld)

3. Om wereld -Achilles extra leuker te maken, zou je graffiti zoals: (bevelen) eiland A........(Vs) eiland B,.. met puntjes aangeeft waar je VS varen met een teken van een VS, zo kan je ook zien waar ze bevinden, elk bootje zijn eigen teken en TB met LT ook.

Dit zou een extra effect geven op deze wereld Achilles, die dan ook alleen voor gevorderder spelers te spelen is (soort proef) doen.

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Hoezo???

Wie heeft het over stoppen dan?
Dit zou een oneindig lopende wereld zijn zonder dat geklier met WW's
Weet niet of ik content ben met deze stelling (zal hem wel verkeerd begrepen hebben)

Kijk in andere werelden is het zo dat werelden sluiten als er 28 dagen lang minder dan 300 actieve spelers in spelen.
Ik denk dat dat bij achilles ook zo is alleen dat omdat het feit dat de wereld open blijft voor nieuwe spelers de kans er klein is dat er minder dan 300 actieve spelers komen.

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Wat ik een leuk einde zou vinden ?
uhm , zoals het al door iemand is gezegd een optelsom van veroveringen waarbij allianties worden uitgeschakeld wanneer ze verliezen.

Mijn idee :

Enkel spelers met een puntentotaal van 250.000p worden toegelaten om het eindspel te spelen , dit wordt 3maand voor het eindspel bekend gemaakt. Zo kan men vanuit de allianties nog proberen hun kleintjes de nodige tijd geven om te groeien of steden af te staan.
Zo blijven er (op datum van vandaag) 422 spelers over dus grofweg 500 spelers.

Allianties mogen slechts de top50 van hun spelers meer overhouden en dan staan de 10 grootste allianties tegenover elkaar (500 spelers)
De bedoeling is dat deze 10 allianties enkel nog steden overnemen van hun rechtstreekse concurrenten in deze top10.
Elke 2 weken valt een alliantie af : diegene met het laagste cijfer = verloren steden + gewonnen steden

Nadat er 5 allianties afvallen blijft de top 5 over , die doen hetzelfde maar dan voor een maand.
Na 2 maanden heb je een top 3 , deze 3 allianties bevechten mekaar voor een periode van 3 maanden.
De alliantie die het meeste steden bij hun totaal wist bij te schrijven is de winnaar en de speler met de meeste punten van deze alliantie is "DE HELD" van deze wereld.

Dat vind ik een fijn einde en zou zeker deze wereld actief maken en vooral garant staan voor agressieve en veelbelovende battles !

Dit vind ik wel een leuk idee.

Alleen vind ik dat er dan voor elke positie een prijs moet zijn.
Dat de ally's van de 6de plek tot de 10de plek een prijs krijgen en dat de 4de en 5de ally een betere prijs krijgen en dat de 3de een nog beter prijs krijgt en de 2de een nog betere prijs en uiteindelijk de 1ste ally krijgt de beste prijs en de speler met de meeste krijgspunten krijgt er nog een extra prijs bij.

Want ik vind dat als er dan toch zo'n eind strijd zou komen moet er natuurlijk ook wat te winnen zijn ;-D

Ajax204

Slingeraar
deze wereld moet nooit stoppen, is nu een wereld waar de spelers, volgens mij, meer plezier hebben dan op die werelden met WW.
zodra die vergeven zijn stort de wereld zo in heb dat al eens meegemaakt.
niets aan deze wereld veranderen en lekker zo laten
smiley_emoticons_bravo2.gif

DeletedUser22289

Gast
Wat dacht je van de wereld gewoon sluiten als er te weinig spelers zijn?

DeletedUser16750

Gast
Wat dacht je van de wereld gewoon sluiten als er te weinig spelers zijn?

Hoe kom je erbij dat hier te weinig spelers zijn? Je speelt niet eens op deze wereld en er is wel degelijk actie in bepaalde hoeken. Maar de actie moet je wel opzoeken!. Dat is in elke wereld zo en dus ook in de wereld Achilles

DeletedUser22289

Gast
Hoe kom je erbij dat hier te weinig spelers zijn? Je speelt niet eens op deze wereld en er is wel degelijk actie in bepaalde hoeken. Maar de actie moet je wel opzoeken!. Dat is in elke wereld zo en dus ook in de wereld Achilles

Zie je mij schrijven dat er te weinig spelers zijn? Ik speel inderdaad niet meer op die wereld maar heb er lang genoeg op gespeeld om te weten dat er hier en daar actie is.

Bovenaan