• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe zou de wereld moeten eindigen voor jou?

DeletedUser16750

Gast
Zie je mij schrijven dat er te weinig spelers zijn? Ik speel inderdaad niet meer op die wereld maar heb er lang genoeg op gespeeld om te weten dat er hier en daar actie is.
Het is nav je eigen citaat dus ja ik zie jou dat schrijven ja

DeletedUser25167

Gast
Gewoon doorgaan, omdat dit de enige wereld is zonder WW en anders stop ik helemaal met grepolis, gewoonweg dat deze wereld heel veel tijd heeft ingezeten van vele spelers en om zomaar te stoppen met wereld Achilles, dan zie ik geen nut meer in om dit spel nog ooit te spelen.

Nog iets: hou anders aan de afspraken die als 1e gemaakt zijn :)
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

DeletedUser27170

Gast
Moest de wereld ooit stoppen, laat dan een klok lopen die aftelt. Reset alle behaalde gevechtspunten (dus qua ranking, de GP die ze nog steeds overhebben kunnen ze uiteraard nog besteden, ook geen reset van CP) en de alliantie die aan het einde van de wereld de meeste gevechtspunten heeft weten te behalen is de onbetwiste winnaar. Enige probleem is dumpen, je zal er altijd een paar noobs bij hebben die al 10 miljoen punten hebben en dan toch alles gaan dumpen bij elkaar en zo de wereld moeten winnen... Daar zal je wat op moeten vinden, maar ik ben daar niet technisch genoeg voor ben ik bang :).

DeletedUser12793

Gast
Kan iemand eindelijk eens werk maken van een einde van Achilles?
Dat hoeft geen speciaal spel te zijn of zo.
Simpelweg een timer die aftelt tijdens de laatste maand of zo en de wereld laten uitdoven.
Het spelerstal daalt en de gewonnen gebieden zijn zo groot, dat er eigenlijk van veel van de steden geen gebruik kan gemaakt worden omdat ze simpelweg te ver van de fronten liggen.
Spelers die samen speelden, groeien uit elkaar omwille van die grote gebieden en het spel begint trager en trager te reageren door de grote hoeveelheid steden op de accounts.
Ik speel door tot het einde, maar er mag wel eens een einde aan gaan komen, want het heeft lang genoeg geduurd.

Mods / innogames... Graag een reactie!

Dorremans

Mentor
Kan iemand eindelijk eens werk maken van een einde van Achilles?
Dat hoeft geen speciaal spel te zijn of zo.
Simpelweg een timer die aftelt tijdens de laatste maand of zo en de wereld laten uitdoven.
Het spelerstal daalt en de gewonnen gebieden zijn zo groot, dat er eigenlijk van veel van de steden geen gebruik kan gemaakt worden omdat ze simpelweg te ver van de fronten liggen.
Spelers die samen speelden, groeien uit elkaar omwille van die grote gebieden en het spel begint trager en trager te reageren door de grote hoeveelheid steden op de accounts.
Ik speel door tot het einde, maar er mag wel eens een einde aan gaan komen, want het heeft lang genoeg geduurd.

Mods / innogames... Graag een reactie!

Een wereld eindigt wanneer er minder dan 300 spelers actief op de wereld spelen, ook bij Achilles is dit het geval. In het volgende citaat staat eigenlijk alles hierover.

Ondertussen heb ik wat nader onderzoek gedaan hiernaar. Het aantal van onder de 300 actieve spelers is wel exact en verschilt niet per keer. Een actieve speler is iemand die eens per maand inlogt in de desbetreffende wereld.

Het kan dus wel zijn dat er meer dan 300 spelers op de wereld zitten wanneer deze al gaat sluiten, dit komt omdat niet alle spelers na 1 maand niet inloggen automatisch spooksteden worden. Deze tijd kan namelijk verlengd worden door bijvoorbeeld de adviseurs (zoals al eerder aangegeven is in dit topic) en volgens mij wordt deze tijd ook verlengd wanneer je account meer steden heeft, hier ben ik alleen niet 100% zeker van. Maar deze spelers worden dus ook niet mee geteld met het wel of niet sluiten van de wereld, net als de spelers van 175p als ze niet eens per maand inloggen.

Hieronder heb ik nog even mijn bron neer gezet, hier staat het denk ik allemaal net iets duidelijker.
_okdy2gTSeCrWRopQLOeoQ.png

Laatst bewerkt:

DeletedUser27996

Gast
Ja wordt een lange ruk dus, succes mensen jullie kunnen het (als je maar wilt)

Bovenaan