• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

homoseksualiteit / biseksualiteit

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Om eerlijk te zijn lijkt mij anale sex, heel, heel vies.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Mag je dat wel zeggen?
Ik ben het in ieder geval met je eens. :rolleyes:

Nou, gezien de gesprekken hiervoor, waarschijnlijk wel.
Ik weet het niet, het lijkt me gewoon echt NOT
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Om eerlijk te zijn lijkt mij anale sex, heel, heel vies.

Ik zal je uit de droom helpen, anale sex heeft niets met homosexualiteit te maken.
Het komt weliswaar bij homosexuele mannen wel vaker voor, maar gebeurd ook bij heterosexuele stellen. Bij lesbische koppels komt het denk ik wat minder vaak voor, maar zelfs dat kun je niet uitsluiten.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Ik zal je uit de droom helpen, anale sex heeft niets met homosexualiteit te maken.
Het komt weliswaar bij homosexuele mannen wel vaker voor, maar gebeurd ook bij heterosexuele stellen. Bij lesbische koppels komt het denk ik wat minder vaak voor, maar zelfs dat kun je niet uitsluiten.
Dat weet ik, maar ook bij hetero-stellen lijkt het mij gewoon vies.
Lees voor de grap anders eens mijn eerdere berichten in dit topic, dan weet je hoe ik tegenover homoseksualiteit sta, positief.
Ik ben wel heel benieuwd, hoe een lesbisch stel anale sex kan hebben, stuur me anders een Youtube-linkje:p
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Ik zal je uit de droom helpen, anale sex heeft niets met homosexualiteit te maken.
Het komt weliswaar bij homosexuele mannen wel vaker voor, maar gebeurd ook bij heterosexuele stellen. Bij lesbische koppels komt het denk ik wat minder vaak voor, maar zelfs dat kun je niet uitsluiten.

wat weet jij veel van sex zeg,
Homo's kunnen enkel anale sex hebben, heteros natuurlijk ook, maar hoe 2 vrouwen anale sex hebben? kun je dat even uitleggen?
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

in ieder geval, het klinkt vies. ik denk wel dat ik zo'n idee heb hoe dat gaat bij lesbiënnes, maar dat maakt het nog viezer dan bij homo's of hetero's. ik zou het alleszinds nooit doen.
 

DeletedUser9842

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Nieuw topic aan maken: Anale sex!

mij lijkt het iig niet echt lekker ofzo :rolleyes: maar als je het graag doet moet je het uiteraard zelf weten :p
Ik vind het trouwens precies even onbeschoft als 2 hetero's met elkaar gaan bekken als wanneer 2 homo's dat doen(en ik zit ernaast ofzo). Ik vind dat mensen dat soort dingen zelf moeten weten maar het, homo of hetero, niet aan mij moeten opdringen
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

wat weet jij veel van sex zeg,
Homo's kunnen enkel anale sex hebben, heteros natuurlijk ook, maar hoe 2 vrouwen anale sex hebben? kun je dat even uitleggen?

Als jij denkt dat homosexuele mannen enkel en alleen anale sex kunnen hebben en lesbische vrouwen niet, dan mankeert er wat aan je kennis over sexualiteit en zou ik me daar eerst eens verder in verdiepen.

Ik zal je een beetje op weg helpen, niet alle homosexuele mannen kiezen ervoor om anale sex te hebben. En voor de dames die het plezierig vinden zijn daar hulpstukken voor uitgevonden. Er zijn zelfs heterosexuele mannen die het prettig vinden om anale sex te ontvangen.

Maar het gaat me eigenlijk te ver om op een openbaar forum waar ook jongere lezertjes zijn hier te ver in detail over te treden.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

in ieder geval, het klinkt vies. ik denk wel dat ik zo'n idee heb hoe dat gaat bij lesbiënnes, maar dat maakt het nog viezer dan bij homo's of hetero's. ik zou het alleszinds nooit doen.
Btw, mag ik South Park geloven over 'De Schaar'?
 

DeletedUser9842

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Btw, mag ik South Park geloven over 'De Schaar'?

die is echt geweldig!!
Staat ie daar voor de klas: Guys, I'm gay.
Cartman: Again!?

Peter Grunn: je hebt een mooie manier gevonden om zoiets te verwoorden:rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Mij maak je niet wijs dat dit nog 'serieuze praat' is :p
Ontopic: Ik weet niet of het al vermeld is maar homoseksualiteit is geen keuze.
De hersenen van een homoseksueel zijn anders dan die van een hetero.
(En dan die van een biseksueel veronderstel ik dan, maar daar heb ik nog niet over gelezen).
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Voordaqat je zoiets post, kun je beter jezelf even inlezen in het topic.

in principe is er niks mis met de stelling, want een keuze is het niet en eigenlijk zijn alle analyses best leuk, maar voegt weinig toe. Het topic is meer geent op acceptatie en als ik dan vandaag lees dat de helft van alle scholieren in Noord-Holland negatief ten opzichte van homo's staat, zal de weg lang en moeizaam blijven, de acceptatie neemt de laatste jaren meer af dan toe ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

Al ben je homo, lesbi, bi of hetero voor mij maakt dat niets uit ;)
Zolang je maar tof bent in omgang is er gene probleem voor me ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

in principe is er niks mis met de stelling, want een keuze is het niet en eigenlijk zijn alle analyses best leuk, maar voegt weinig toe. Het topic is meer geent op acceptatie en als ik dan vandaag lees dat de helft van alle scholieren in Noord-Holland negatief ten opzichte van homo's staat, zal de weg lang en moeizaam blijven, de acceptatie neemt de laatste jaren meer af dan toe ;)

Met de stelling is ook niets mis, maar dit is al een paar pagina's geleden verteld in ditt topic bedoel ik er mee.
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

tja vind ik knap dat een onderzoek dat vandaag in de krant staat al een paar pagina's terug aangehaald staat, maar ik heb eerlijk gezegd niet de puf het na te kijken, maar ik ervaar (als voormalig eigenaar van een homokroeg) dat de maatschappij de verkeerde kant ontwikkeld, alhoewel ik zelf persoonlijk het weinig ervaar, op een enkele gp-speler na die meent mij de huis vol te kunnen schelden wegens mijn voorkeuren ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

tja vind ik knap dat een onderzoek dat vandaag in de krant staat al een paar pagina's terug aangehaald staat, maar ik heb eerlijk gezegd niet de puf het na te kijken

Al in de jaren 80 heeft prof. Dick Swaab zulk onderzoek gedaan met dezelfde conclusies;)
 

DeletedUser6834

Gast
AW: homoseksualiteit / biseksualiteit

die is echt geweldig!!
Staat ie daar voor de klas: Guys, I'm gay.
Cartman: Again!?

Peter Grunn: je hebt een mooie manier gevonden om zoiets te verwoorden:rolleyes:

In de laatste TV-conference van Youp van 't Hek het volgende stuk;

...die Arie Boomsma is zooooooooo vreselijk homo , alleen heeft hij het knopje van de kastdeur nog niet gevonden :)

erg leuk stukje van hem zal vast wel ergens op You(p)tube staan ;)

grtz DC
 
Bovenaan