• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast

Tegenwoordig gedraagt de maatschappij zich steeds meer homofoob,ik vraag me af waarom mensen zich zo storen aan homoseksualiteit?
Wat zijn uw ervaringen met Bi en homoseksualiteit?
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij wordt de mate van homofobie in het geheel niet groter. Vroeger was het zo mogelijk nog veel groter, maar toen durfde men er ook niet voor uit te komen, en merkte je er dus minder van.
Nu, in de tijd van Geer & Goor, horen we overal om ons heen van homofilie, en de weinigen die er iets op tegen hebben, laten uiteraard óók veel van zichzelf horen. De strijd is nieuw, de vijandigheid echter níet.

Ik snap zelf niet waarom men bang zou zijn voor homofiele personen. Vreemder nog dat enkel mannen er moeite mee lijken te hebben - wat ik dan toch weer beter begrijp dan de angst zelf*. Ik neem toch zeker aan dat de gemiddelde man ook niet bang is dat die holbewoonster achter de bar van de stamkroeg verliefd op hem wordt?

* Noot) Een vreemde driehoeks-gedachtegang lijkt dit waarschijnlijk. Waar ik op doel is dat ik de angst niet snap, maar dat ik wél snap dat die angst onder mannen groter is dan onder vrouwen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er geen problemen mee, maar als een vriend homo is zal ik wel ff schrikken. Meestal zijn het aardige mensen.
Bij vrouwen is het veel minder erg. Waarom? Dat zeg ik niet daar zijn jullie veel te jong voor :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er geen problemen mee, maar als een vriend homo is zal ik wel ff schrikken. Meestal zijn het aardige mensen.
Bij vrouwen is het veel minder erg. Waarom? Dat zeg ik niet daar zijn jullie veel te jong voor :p

Zei een 14-jarige piraat (als ik je profiel moet geloven :D)

enneuh, ik heb niets tegen homo's/bi's, wat zou je erop tegen hebben ? iedereen is wie hij is, en je moet mensen aanvaarden voor wie ze zijn.....
 

DeletedUser

Gast
Niks mis met die mensen.
Snap het probleem van homohuwelijk ook niet..
Ze moeten alleen met een handen van mij afblijven dan vind ik alles prima.
 

DeletedUser

Gast
Zei een 14-jarige piraat (als ik je profiel moet geloven :D)

Piraten doen ook dingen die niet mogen

Homofoob volgens mij gebruiken veel mensen dit niet meestal homo of gay, maar gay is in het engels vrolijk dus verkeerd.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er niks tegen maar ik denk dat de meeste mensen het raar vinden . en als het anders is vinden de meeste mensen het eng etc.
 

DeletedUser

Gast
nu ga ik wel zeggen dat ik het niet erg vind maar ik denk dat wanneer het in RL voorkomt ik er wel problemen mee heb xD
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er geen problemen mee, maar als een vriend homo is zal ik wel ff schrikken. Meestal zijn het aardige mensen.
Bij vrouwen is het veel minder erg. Waarom? Dat zeg ik niet daar zijn jullie veel te jong voor :p

jong ik ben maar 10 maar heb al SO (sexuele opvoeding) gekregen trouwens ik heb niks tegen homo's ik en men beste vriend spelen soms ook homo (nep dus)
 

DeletedUser

Gast
Homofoob volgens mij gebruiken veel mensen dit niet meestal homo of gay, maar gay is in het engels vrolijk dus verkeerd.


Fout Gay betekent vrolijk in het Brits Egels

Maar bij Amerikaans (The United States of America) Betekent Gay homo


Zo zijn veel dingen anders dan je denkt Ik krijg op school

Brits en Amerikaans

Bij scholen leren we eigenlijk heel neutraal Engels Brits dus.


Brits Engels Amerikaans

Sweets Candy
fag Gay
disorder jumble



en meer dan 1000 verschillen dus!!!!!

als je het wilt opzoeken op GOOGLE


EDIT: Ik weet ik heb geen leven. :):D
 

DeletedUser

Gast
Fout Gay betekent vrolijk in het Brits Egels

Maar bij Amerikaans (The United States of America) Betekent Gay homo


Zo zijn veel dingen anders dan je denkt Ik krijg op school

Brits en Amerikaans

Bij scholen leren we eigenlijk heel neutraal Engels Brits dus.


Brits Engels Amerikaans

Sweets Candy
fag Gay
disorder jumble



en meer dan 1000 verschillen dus!!!!!

als je het wilt opzoeken op GOOGLE


EDIT: Ik weet ik heb geen leven. :):D

Je post gewoon total buiten de kwestie.
 

DeletedUser

Gast

Vandaag weer uitgescholden voor;
Darmtoerist
Gaylord
nicht
....

Ziet men dan niet dat ik biseksueel ben?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niks tegen homo's, hoewel ik het niet echt plezant vind als 2 mannen in het openbaar staan te zoenen. Vorig jaar zat er iemand in mijn klas, ergens in het midden van het jaar kwam hij uit de kast, was ff wennen maar meer ook niet, hele aardige jongen overigens. Enkele maanden geleden hoorde ik dat een vriend van de basisschool er ook uit is gekomen, niks mis mee.
Het feit of je homo/bi bent verandert niks aan hoe mensen over je horen te denken.
 

DeletedUser

Gast
Lol Darmtoerist hoe ze daar wel niet opkomen XD
Gaylord en nicht doen me denken aan de brugklas.

Gewoon niks van aan trekken
 

DeletedUser

Gast
Fout Gay betekent vrolijk in het Brits Egels

Maar bij Amerikaans (The United States of America) Betekent Gay homo


Zo zijn veel dingen anders dan je denkt Ik krijg op school

Brits en Amerikaans

Bij scholen leren we eigenlijk heel neutraal Engels Brits dus.


Brits Engels Amerikaans

Sweets Candy
fag Gay
disorder jumble



en meer dan 1000 verschillen dus!!!!!

als je het wilt opzoeken op GOOGLE


EDIT: Ik weet ik heb geen leven. :):D

Gebruik gewoon homo, klopt ook in het Amerikaans en Engels niet moeilijk doen met fag of gay. :p
 
Bovenaan