• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
ehm nee gewoon niet als we stoppen met "sexen" is de ben mens over uiterlijk 100 jaar uitgestorven ;)
 

DeletedUser

Gast
Hoewel ik niet kan bewijzen dat het niet de bedoeling is om homo te zijn, lijkt het mij heel aannemelijk aangezien dat 2 mannen samen niet kunnen voortplanten.
Als voortplanten het enige of allerbelangrijkste doel van de mensheid is, is het nog niet het doel voor elke mens afzonderlijk. Met meer dan 7 miljard mensen zal de mensheid niet uitsterven omdat een paar honderd miljoen mensen homoseksueel zijn en zich dus niet voortplanten. Als het enige doel van de mens voortplanten zou zijn en we zouden als het ware kweken als konijnen, dan zouden we met een veel groter probleem zitten... :D
 

DeletedUser

Gast
Voortplanten is wel degelijk het belangrijkste doel van de mensheid... ;)
Van alle dieren tr
 

DeletedUser

Gast
Homostellen hebben net zo goed het recht zich gelukkig te voelen als hetrostellen
 

DeletedUser19689

Gast
Voortplanten is wel degelijk het belangrijkste doel van de mensheid... ;)
Van alle dieren tr

Echt niet, het belangrijkste is dat je gelukkig bent. Dat gaan de katholieken op dit forum zelf beamen.
En mensen zijn niet echt dieren meer, wij hebben een ratio, waarmee we kunnen nadenken en weloverwogen keuzes te maken.
En we gaan echt niet uitsterven omdat een klein deel van de bevolking homoseksueel is hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20684

Gast
Ik vind homo's maar raar ,wie heeft er nu interesse in hun eigen geslacht weird.
 

DeletedUser

Gast
alle organisme zijn gemaak om voort te planten, daar ben ik het mee eens. ik ben ongelovig en ik heb niets tegen homoseksualiteit. ik vind deze mensen in het algemeen het aardigst. maar wij hebben op school nu een project over liefde en nu zie je overal halfnaakte mannen die elkaar aanraken. daar kan ik dan minder goed tegen omdat het nu op een of andere homopromotie lijkt.
 

DeletedUser11561

Gast
alle organisme zijn gemaak om voort te planten, daar ben ik het mee eens. ik ben ongelovig en ik heb niets tegen homoseksualiteit. ik vind deze mensen in het algemeen het aardigst. maar wij hebben op school nu een project over liefde en nu zie je overal halfnaakte mannen die elkaar aanraken. daar kan ik dan minder goed tegen omdat het nu op een of andere homopromotie lijkt.
Homo's zijn meestal helemaal naakt als ze elkaar aanraken, dus waarschijnlijk zijn dit heteroseksuele mannen, die nog wat kleding aanhouden.
 

DeletedUser

Gast
alle organisme zijn gemaak om voort te planten, daar ben ik het mee eens. ik ben ongelovig en ik heb niets tegen homoseksualiteit. ik vind deze mensen in het algemeen het aardigst. maar wij hebben op school nu een project over liefde en nu zie je overal halfnaakte mannen die elkaar aanraken. daar kan ik dan minder goed tegen omdat het nu op een of andere homopromotie lijkt.

Wat is dat voor project? xD
 

DeletedUser11561

Gast
Thommybom zei:
een project over liefde
het blijft heel erg moeilijk voor gelovigen om begrijpend te lezen.
Als dit ze al niet eens lukt, laat staan dat ze hun boek begrijpen.
 

DeletedUser

Gast
het blijft heel erg moeilijk voor gelovigen om begrijpend te lezen.
Als dit ze al niet eens lukt, laat staan dat ze hun boek begrijpen.

Jij hebt ook niet echt opgelet bij het hoofdstuk over retorische vragen...

Ik zie hoe dan ook niet de connectie tussen liefde en overal halfnaakte mannen zien die elkaar aanraken. :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jij hebt ook niet echt opgelet bij het hoofdstuk over retorische vragen...

Ik zie hoe dan ook niet de connectie tussen liefde en overal halfnaakte mannen zien die elkaar aanraken. :s
Als je van elkaar houdt, als er liefde is, dan raak je elkaar aan over het algemeen wel aan (tenzij je dat niet mag van je geloof ofzeu). Aanraken verklaart geen liefde, maar liefde verklaart wel het 'aanraken', als je begrijpt wat ik bedoel. En of dat tussen man en vrouw is of tussen twee mensen van hetzelfde geslacht maakt voor de liefde niets uit. Hieruit volgt ook de 'aanraking'.
 

DeletedUser11561

Gast
Jij hebt ook niet echt opgelet bij het hoofdstuk over retorische vragen...

Ik zie hoe dan ook niet de connectie tussen liefde en overal halfnaakte mannen zien die elkaar aanraken. :s
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en voor waarheid aanneemt wat de zender (spreker, schrijver) suggereert.
Nee, JIJ hebt niet opgelet. Je voldoet aan geen enkele voorwaarde van een retorische vraag.
Hoewel, vanwege je vooringenomen standpunten, en je weigering OOIT je mening te herzien, omdat je religie dat niet toestaat, verwacht je inderdaad geen antwoord terug. alleen een antwoord wat je wil horen. Andere antwoorden hebben gewoon geen enkele betekenis voor je, en weiger je simpelweg op te nemen.

Vanwege datzelfde verstoorde religieuze wereldbeeld, kan je inderdaad geen connectie zien tussen elkaar aanraken en liefde. Je indoctrinatie dat fysiek contact viesbah is, werpt hier zijn vruchten af.

Een klop op de schouder, een omhelzing, een hand of een arm geven, zijn toonbeelden van compassie die de meeste religies niet in context kunnen plaatsen, en per definite afkeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20686

Gast
Als je van elkaar houdt, als er liefde is, dan raak je elkaar aan over het algemeen wel aan (tenzij je dat niet mag van je geloof ofzeu). Aanraken verklaart geen liefde, maar liefde verklaart wel het 'aanraken', als je begrijpt wat ik bedoel. En of dat tussen man en vrouw is of tussen twee mensen van hetzelfde geslacht maakt voor de liefde niets uit. Hieruit volgt ook de 'aanraking'.

Helemaal met je eens Marc ;)
 

DeletedUser12309

Gast
pagina 1

Ze moeten alleen met een handen van mij afblijven dan vind ik alles prima.

ik baal van zo'n reacties... ook al staat er vlak boven dat je er niets op tegen hebt.

Net zoals ik woensdag ging wandelen met 2 vrouwen (zussen) en ik bij hen binnensprong achteraf voor een tasje koffie... De man van één van hen kwam thuis. Elkaar al vaker gezien,... dus kennen elkaar wel.

Ze toont foto's van een shoot die ze heeft laten doen van haar hondjes en ergens daartussen zaten foto's van hem en haar.

En ik zeg: "Je bent wel fotogeniek" en "Ge zijt een knappe man"

meteen schuift ie z'n stoel wat opzij. met een lachje en zegt: 'oei, ik ga moeten opletten'

Wel...

als elke vrouw nu eens zo zou gaan reageren, als er een man haar zegt hoe mooi ze wel niet is...

Tis niet omdat ik mannen mooi vind en fotogeniek, dat ik er meteen ga op springen...

net zoals niet alle heteromannen alle vrouwen gaan bespringen.

----

pagina 1 heb ik gelezen, enkele uitspraken op pagina 39 en pagina 40 (maar dat is voor mij te serieus :) )

op pagina 39 staat een reactie van Romanski:

Ik stel voor dat je dan stopt met masturberen... want dan doe je het toch ook maar met een man (of als je een vrouw bent, met een vrouw) 8-)


---

Het lijkt me ondertussen duidelijk 'wat' ik ben...

Ooit op Upsilon kenden we de speler Thasdan (nu andere speler op dat account). iemand die niet ver van ons (vriend en ik) bleek te wonen.

Hem heb ik dat ooit verteld, dat ik 'voor den andere kant' ben (zoals de mensen dat altijd zo graag zeggen).

Waarom? Omdat m'n partner en ik in dezelfde alliantie zouden plaatsnemen en met dat gedeelde internet zou het voor hem al snel opvallen dat er iets niet klopt...

Ik heb die speler nooit verteld wie m'n partner is...

en nadat ik het hem verteld had, dat ik homo ben, ben ik maar al te blij dat ik het niet verteld heb.

Ik heb nog nooit van gans mijn leven (ik ben out sinds m'n 22ste, ben er nu 34), zo'n bekrompen reactie te horen gekregen als toen.

Ik had sowieso al een 'goede' band opgemaakt met die gast, veel gepb't met elkaar... puur voor de fun (ik schrijf graag, dus pb's gaan er snel uit bij mij). En dan denk je dat je dat wel ff kan vermelden...

'k ben er ca 3-4 dagen echt niet goed van geweest.

Voor diegene die homofoob zijn

dat is dus iets wat ik niet begrijp... dat je je zo kan gaan moeien met andermans leven...

Iedereen heeft wel iets waar een ander wat op tegen heeft.

Ik moei me niet met jullie leven, dus jullie ook niet met die van mij...

Dank u.
 

DeletedUser20924

Gast
Respecteer ieders opvattingen; Val een ander niet lastig met de jouwe.
- Don't worry, be happy.

Lekker boeiend allemaal, toch? Vrouwtje-en-vrouwtje. Mannetje-en-mannetje. Mannetje-en-vrouwtje.
Het is 2013... De tijd voor intolerantie moet maar eens voorbij zijn. Leef en laat leven. Maak je niet te druk om de kleine dingen; is slecht voor je hart. Geniet van je leven.
Een ieder die zich in negatieve zin druk maakt om een ander, is wat mij betreft afgeleid van de positieve dingen in zijn/haar eigen leven. Focus je daar liever op ;)
 
Bovenaan