• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Hydra en zeestorm

DeletedUser20896

Gast
Ik zit een beetje met de kwestie of hydra's worden vernietigd door een zeestorm, aangezien er bij de beschrijving van zeestorm staat: Vernietigt 10 - 30% van de beoogde schepen. Telt een hydra hiervoor nu wel of niet als een schip? Ik weet dat branders hydra's niet laten zinken.
 

DeletedUser

Gast
Hydra's tellen niet voor schepen en gaan dus ook niet kapot met zeestorm
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser22070

Gast
Jawel, hydra kan je ook laten zinken met zeestorm.
Ik had daar laatst een beetje heel erg geluk mee op Lamia.
Capture.png
 

DeletedUser

Gast
Ik weet wel dat je "Heroïstische kracht" moet inzetten op die Hydra's
 

DeletedUser

Gast
Huh? Nu kan ik Grepolis echt niet meer volgen, mij is er altijd verteld van Hydra's noch schepen noch troepen zijn. Dus dat spreuken voor troepen of schepen ook niet nuttig waren... Maar dus blijkbaar zijn Hydra's wel schepen (zeestorm), en wel troepen (Heroïsche kracht).
smiley_emoticons_irre4.gif


Weg logica.
smiley_emoticons_irre.gif
 
Inderdaad de simulatie geeft extra kracht aan de Hydra als je Heroïsche kracht erop zet.

Geen idee wanneer dat veranderd is, eerdere simulatie's was dit niet het geval.

Heel benieuwd hoe een "vaartuig" deze kan krijgen terwijl je met zeestorm ze kan laten zinken, want dan zou dat niet mogelijk moeten zijn.
 

Armand0

Manticore
Heroïsche kracht op hydra's is ook nieuw voor me. Had wel gedacht, na de laatste updates, dat 'gunstige zeilen' erop zou werken (zette ik ook altijd in).

Maar dat is dus een foute redenatie van mij uit. Ook weer wat geleerd :)
 

DeletedUser19428

Gast
ook manti, harpen etc.
kunnen worden vernietigd door razernij van zeus
Dus ik vind het niet vreemd dat hydra worden gesloopt door een zeestorm
 

DeletedUser20896

Gast
Ik heb het nog even gecheckt en hyrda's worden ook sterker van myrmidonische aanval. Nu vraag ik mij dus af, omdat de hydra dus op sommige aspecten als een landeenheid wordt gezien, of je dan ook meteorologie moet onderzoeken om ze sneller te maken. (misschien iemand met een stadje waar ze nu cartografie gaan onderzoeken, het moet 1 van die 2 zijn).
 

Armand0

Manticore
ook manti, harpen etc.
kunnen worden vernietigd door razernij van zeus
Dus ik vind het niet vreemd dat hydra worden gesloopt door een zeestorm

Ik ook niet, is logisch. Maar waarom hydra's dan wel weer sterker worden van heroïsche kracht???

Dan worden ze bij 'zeestorm' als schepen gezien, op zich terecht, en bij 'heroïsche kracht' als landeenheden [onterecht...?]. Wat inderdaad de vraag van sauron weer legitiem maakt, waarvan worden hydra's sneller?

Beetje rare constructie. Heb nooit echt hydra's gehad, tegenwoordig wel, dus zal wel eens wat gaan klooijen.
 

DeletedUser20896

Gast
oke ik heb het zelf even uitgezocht, hydra's worden wel gewoon versneld door cartografie, en niet door meteorologie.
 
Bovenaan