• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser13380

Gast
Ik ook, gewoon rustig spelen (wel om te overleven enzo he ;D)

Maar Jelgan, als je zin hebt... :)
 

DeletedUser

Gast
Pfff een wereld zonder overname, daar draait heel grepolis om volgens mij. Ik snap wel dat het slecht gaat met grepolis als ze zulke werelden gaan uitbrengen.

En dan nog met snelheid 1 dan ben je helemaal een jaar bezig voordat je een stad afhebt. Veel plezier met bouwen. Ik ga wel op een Engelse server beginnen.

fail-duck%5B2%5D.jpg

als je een jaar bezig bent met een stad te bouwen eens je kan stichten dan ben je zodanig noob dat je beter farmville gaat spelen ofzo! :O
 

DeletedUser12444

Gast
Pfff een wereld zonder overname, daar draait heel grepolis om volgens mij. Ik snap wel dat het slecht gaat met grepolis als ze zulke werelden gaan uitbrengen.

En dan nog met snelheid 1 dan ben je helemaal een jaar bezig voordat je een stad afhebt. Veel plezier met bouwen. Ik ga wel op een Engelse server beginnen.

fail-duck%5B2%5D.jpg

NL draait beter dan de Engelse daar werd hij bijna gesloten wat ik heb begrepen
dus veel plezier daar lol
 

DeletedUser

Gast
Snelheid 1 en geen overname xD.
Het lijkt me eig wel grappig dus ik ga weer eens spelen :).
 

DeletedUser18771

Gast
Oke, best grappig en handig voor je tactisch inzicht, maar geef mij maar een wereld met verovering. Gelukkig mag je wel spooksteden veroveren.
 

DeletedUser13380

Gast
The Final Rush gaat lekker. Een paar goede ervaren spelers in het team, ik kijk er naar uit :D
 

DeletedUser18771

Gast
Ook heb ik eindelijk eens de kans om een alliantie op te richten zonder dat iedereen meteen wordt overgenomen. Maar waarschijnlijk is die alliantie toch na 3 weken met een andere gefuseerd.
 
Bovenaan