• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser18647

Gast
Deze spelwereld is dan ook lang niet voor iedereen bedoeld, laat staat voor iedereen verplicht om op te spelen.

Wij zijn er zeker van dat dit een fijn alternatief gaat zijn voor nieuwe spelers, die starten op een krijgerswereld en direct weggevaagd worden door de ervaren spelers, om op een leuke en eerlijke manier het spel te kunnen leren kennen. Wanneer dit systeem volledig af is, kunnen wij dit voor de nieuwe spelers introduceren en helpen we weer een belangrijke doelgroep in het spel.

En zoals aangegeven: omdat wij weten dat deze wereld onmogelijk leuk of uitdagend zal zijn voor de ervaren en/of ouderen Grepolis spelers, zal er spoedig een nieuwe krijgerswereld volgen.

Dus het zou op prijs gesteld worden wanneer men, naast het alleen komen afkraken van iets waar men nog niet de helft van de informatie over beschikt, ook aan de rest van de spelers denkt in plaats van alleen in eigen belang.

Dus lees a.u.b voorgaande berichten terug, wij laten jullie heus niet in de steek.

Hieruit begrijp ik dus ook dat de volgende wereld zonder moraal zal zijn aangezien dit vooral is om de nieuwere spelers te beschermen, en als deze wereld vooral is voor de spelers met wat meer ervaring is dit niet nodig lijkt mij ? :)
 

DeletedUser

Gast
Dodelijk?
Je kan niet veroverd worden hoor en falen dat doet iedereen wel eens :)

Ik heb het niet over dodelijk in grepolis hé :O! Ik heb het over echt dood gaan ;).
Als iemand te erg faalt moeten mensen daar om lachen. Ik faal zo hard dat iemand zich dan letterlijk doodlacht.
 

DeletedUser15593

Gast
Ik heb het niet over dodelijk in grepolis hé :O! Ik heb het over echt dood gaan ;).
Als iemand te erg faalt moeten mensen daar om lachen. Ik faal zo hard dat iemand zich dan letterlijk doodlacht.

Is dat erg dan?

Daar is deze wereld voor gemaakt :p
 

DeletedUser

Gast
Ik heb het niet over dodelijk in grepolis hé :O! Ik heb het over echt dood gaan ;).
Als iemand te erg faalt moeten mensen daar om lachen. Ik faal zo hard dat iemand zich dan letterlijk doodlacht.

Ook goed, kan je de spooksteden van die persoon pakken. :D
 

DeletedUser

Gast
Hmmmm.... Misschien een leuk idee om voor een WW proberen met een paar spelers proberen een heel eiland te prikken op dezelfde dag/datum :D Bijv dat je met 5 spelers ieder gaat sparen tot CP+Kolo's voor 4 steden per speler en stichten als een gek :)
 
Bovenaan