• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser12440

Gast
Als dit soort dingen worden gedaan wanneer komt er een wereld met een middag bonus dan ipv nachtbonus een ochtend/middag bonus van 07:00 tot 14:00 dat zal pas perfect zijn :D
 

DeletedUser18960

Gast
Ligt het nu aan mij of bestaat Hyperborea nog niet en stond er in de aankondiging dat de wereld in de loop van de dag zou beginnen?

Beetje vreemd dit...
 

DeletedUser

Gast
Op zich lijkt me dit een leuke wereld. Allianties zijn niet echt nodig denk ik. Maar als je WW rush wil doen dan zijn allianties wel weer handig.
Misschien later de WW's toevoegen middels een update ofzo om de wereld iets spannender te maken?
 

DeletedUser13380

Gast
Op zich lijkt me dit een leuke wereld. Allianties zijn niet echt nodig denk ik. Maar als je WW rush wil doen dan zijn allianties wel weer handig.
Misschien later de WW's toevoegen middels een update ofzo om de wereld iets spannender te maken?

Denk ik wel hoor ;)

Oorlogen bestaan ook nog steeds, dikke fun :)
 

DeletedUser13380

Gast
CP vooral, inactiviteit veroorzaken, groei afremmen

CP -> sneller nieuwe stad
Inactiviteit -> kans op spooksteden en overname
Dikke fun -> is ook wel leuk :)
 

DeletedUser19651

Gast
hoe wil je cp voor een nieuwe stad verdienen? moeilijk als je alleen maar gs feesten kan doen.:hout::steen::zilver:
 

DeletedUser12440

Gast
Te slecht is het al.
Het is ook bedoeld voor de slechte spelers dus de meeste van jullie die er beginnen zullen wel op de goede plek zitten nu.
 

DeletedUser18771

Gast
Toch zal ik niet al mijn tijd hierin stoppen, maar erg grappig om even te spelen. Ik ga dan toch voor spooksteden overnemen, dat levert denk ik meer op dan stichten.
 
Bovenaan