• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser18771

Gast
Hoezo er na een tijdje mee te stoppen?

Ik ga proberen het lang vol te houden, maar op Rho bijna WW, dus goed concentreren. Hoewel ik weet dat de ally waar ik in zit gaat winnen. =UA= is baas!!!
 

DeletedUser18771

Gast
Misschien is dat wel waar ^^
Ik weet het nog niet, misschien ga ik toch bij jullie UP.
 

DeletedUser19706

Gast
ik zie dat veel mensen zeuren over dat dit een wereld word om veel geld uit te geven. om goed te zijn hoef je helemaal neit veel uit te geven. ik ben ondertussen gestopt met spelen op Grepolis omdat ik het een beetje saai vond worden op Kappa. ik heb daar een mooie lange periode gespeelt tussen de grootste toppers. ik heb aan alle kanten van vijanden en vrienden gezeten en alles gezien. maar ik heb nooit geld uitgegeven. toch zat ik zonder de steden die van mij zijn verovert op zoon 50 steden. toen ik stopte op 35 omdat op een leuke manier veel spelers het op mij hadden gemunt. misschien weet iemand dat van jullie het nog wel? maar je kan ook best goed worden zonder goud.

over de wereld, ik ga ook lekker wachten op chi, want dit lijkt me niet zo super maarja is ook zo met het spel seafight daar doen ze soms ook raar en dan komt het altijd weer goed, dus gewoon lekker afwachten!
 

DeletedUser19709

Gast
Laat je mening horen!

maar waarom is het op deze wereld dan ook niet mogelijk om kortere stadsfeesten te houden en sneller CP te kunnen krijgen

maar waarom is het niet mogelijk om makkelijker aan CP te kunnen komen want als je dan niet kan overnemen dan zou je sneller aan CP moeten kunnen komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
maar waarom is het niet mogelijk om makkelijker aan CP te kunnen komen want als je dan niet kan overnemen dan zou je sneller aan CP moeten kunnen komen

Ooh en wrm dan wel?
Een stad stichten of veroveren komt toch op hetzelfde neer qua CP !? :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Ooh en wrm dan wel?
Een stad stichten of veroveren komt toch op hetzelfde neer qua CP !? :rolleyes:

Pheh, nee.. Een veroverde stad dood je vaak nog eenheden -> meer gp ontvangen.. En een veroverde stad kan je sneller uitbouwen -> sneller aanvallen & eerder stadsfeesten ;D

Dus veroveren zou wel degelijk sneller gp op leveren ^^
 

DeletedUser

Gast
Pheh, nee.. Een veroverde stad dood je vaak nog eenheden -> meer gp ontvangen.. En een veroverde stad kan je sneller uitbouwen -> sneller aanvallen & eerder stadsfeesten ;D

Dus veroveren zou wel degelijk sneller gp op leveren ^^

Pheh, ja ... !!!
Eerst en vooral is het afhankelijk van hoe groot je veroverde of je spookstad is maar wanneer die evenwaardig zijn zal je even vlug stadsfeesten kunnen geven.
En met de troepen die je uitspaard door een spook te pakken kan je een andere speler aanvallen waar je dan wel GP voor krijgt!
Komt het dan niet op hetzelfde neer!?
Wanneer je met die troepen dan nog een off. stad pakt dan heb je zelfs meer punten voor minder verlies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15574

Gast
ik heb eigenlijk nog 1 vraag
met welk overname systeem worden spooksteden overgenomen met het nieuwe of het oude
 

DeletedUser11295

Gast
Dat maakt niet uit, bij beide worden ze meten overgenomen als je kolo er aankomt volgens mij
 

DeletedUser

Gast
Dat maakt niet uit, bij beide worden ze meten overgenomen als je kolo er aankomt volgens mij

Hier is al eerder antwoord op gegeven door Raquilla.

maar nogmaals voor jou dan, bij oud overname systeem is een spookstad niet direct in jou bezit. Dit werkt hetzelfde als bij een reguliere overname.
 

DeletedUser15574

Gast
Hier is al eerder antwoord op gegeven door Raquilla.

maar nogmaals voor jou dan, bij oud overname systeem is een spookstad niet direct in jou bezit. Dit werkt hetzelfde als bij een reguliere overname.
vandaar ook mijn vraag
ik denk zelf dat het met het nieuwe overname systeem is ook voor de beginnende spelers zodat je niet je stad nog moet verdedigen voordat hij van jou is
 

DeletedUser

Gast
Jammer van zo wereld..

we wachten al bijna 4maanden op een nieuwe wereld.
En dan komt er 1 met een laage snelheid en geen verovrings systeem.

Ik denk namelijk dat hier niet veel spelers op gaan speele..
De wereld PI is reeds afgeloopen en Lambda ook zo goed als.
Dat zijn 2 snelle werelden dus zijn er veel spelers die van snelheid houden.
Die er nu op deze nieuwe wereld niet is omdat het snel heid 1 is..

Het niet verooveren van steden is niet te gelooven..
Veel spelers zullen dit niet leuk vinden om zo te spelen..
1. Als allieantie kan je haast geen heel eiland bemachten.
2. Spelers kunnen haast niet 3+ steden op een eiland bemachtigen.
3. De actie is heel laag.
Want warom zou je troepen verspillen voor CP waar mee je een stad kan stichten op een eiland waar geen boeren dorpen zullen zijn.
je zal ook telkens de stad weer moeten uit bouwen..

4. Het WW is haast onmogelijk door dat een allieantie geen heele steden kan bemachtigen.
5. Een teretorium kan je haast niet hebben als allieantie want er zullen veele allieanties zijn in een zee door dat ze nooit kleiner gemaakt kunnen worden en alleen maar groeien.

het enigste wat je kan doen is spelers aanvallen tot ze stoppen en hun steden na een paar weken spook worden als ze niet restarten.kan verooveren.

Ik vindt dit erg jammer.
Dit zal denk ik nog 80% vinden

dus nu moeten we wachten op een nieuwe werld waar voor deze vol moet zijn?.
Maar deze zal heel sloom vol raaken want de ervaren spelers zullen niet kieze nvoor geen veroovering systeem.
Want die koomen van een wereld met veel actie en dat zla nu erg afneemen.

Ik denk ook dat de wereld darom haast alleen maar door nieuwe-spelers zal gespeeld gaan worden..


Gopay

als niemand erop gaat dan maakt het toch niet meer uit?
 

DeletedUser

Gast
kan je wel aanvallen en steden leeg maken?

wand als je niet kan aanvallen heb je ook geen eenhden nodig en dan is deze wereld
in een word saai
 

DeletedUser

Gast
dacht ik te herbeginnen op Grepolis, mooi komt net een nieuwe wereld, kijkt instellingen,.... druipt weer mooi af...
 
Bovenaan