• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

-Hyperborea

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuardianPhoenix

Gast
vraagje krijgen we een link naar deze nieuwe game of hoe gaat het in zen werk mvg brenda

BeMe

Gast
Het is geen nieuwe game, het is een nieuwe wereld.

Om te vrekomen dat mensen die 24/7 op grepolis zitten zeggen ze niet hoelaat de wereld open gaat. De enige manier hoe je er achter kan komen of de wereld open is, is inloggen, en bij de werelden het vakje: "Nieuwe wereld" kiezen. Als de wereld daarbij staat kan je erop.

Je krijgt er geen bericht over, dat zou oneerlijk zijn. Wel staat het op het forum zodra de wereld open is.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je kan het trouwens zien als je gewoon op Grepolis bent. Onderaan zie je de aankondigingen.
En ook zal het forum meteen ondergespamt worden xD

DeletedUser11295

Gast
Ik ga voor de eerste plaats... tenminste na de eerste update XD. Daarnaast heb ik alweer 6 uitnodigen XD

ah, de update kwam net te vroeg, was het anderhalve minuut later geweest dan had ik eerste gestaan ;(

DeletedUser10567

Gast
Ja, dat had ik al in de gaten...ik vergat alleen om mijn boerderij naar 2 te doen..eerste boerderij, dan je mijnen :p

DeletedUser11295

Gast
haha, ja dan krijg je die klote gebouwenlijst van die bestuurder gebeuren niet klaar XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan