• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ideeën voor het volgend artikel *Grepolis Times*

DeletedUser10508

Gast
Beste Helden,

Vanaf heden ben ik de nieuwe reporter, en hoop hierbij jullie elke maand te kunnen vermaken met mijn artikels. Maar alleen zal ik dit niet kunnen doen, ik heb niet altijd even veel inspiratie en jullie kunnen mij daarbij helpen. Heb jij leuke ideeën waar ik iets mee kan doen, post ze hier. Heb je liever dat niet iedereen jouw idee ziet, kan je dit ook via Pm op de wereld Achilles of via Pm op het Algemene Forum doorsturen.
Ook opmerkingen zijn altijd welkom.

Met vriendelijke groeten,
Niels

DeletedUser15406

Gast
Gefeliciteerd en wens je succes. Tijdens de interviews zul je vast genoeg nieuwe aanknopingspunten vinden.

DeletedUser10508

Gast
Bedankt, en ik hoop van wel. Binnen ongeveer een week zal de Grepolis Times uitkomen denk ik, dan hoop ik ook op meerdere opmerkingen die mij kunnen helpen betere artikels te schrijven.

DeletedUser10508

Gast
Ik heb dus nieuwe ideeën nodig. Ik heb natuurlijk al een paar ideeën, maar meer is altijd welkom.

Laat het mij anders zeggen, ik ben er 100% zeker van dat er velen oorlogen zijn, of anders gezegd, dat er veel vijanden zijn die tegen elkaar strijden. Laat het mij hier weten welke vijanden, aangezien ik natuurlijk niet de 'hele' wereld in het oog kan houden.

DeletedUser15406

Gast
Zit nog af te wachten wat je bedoelingen zijn....
wat betreft het interview of dergelijke

DeletedUser19642

Gast
Ik heb dus nieuwe ideeën nodig. Ik heb natuurlijk al een paar ideeën, maar meer is altijd welkom.

Laat het mij anders zeggen, ik ben er 100% zeker van dat er velen oorlogen zijn, of anders gezegd, dat er veel vijanden zijn die tegen elkaar strijden. Laat het mij hier weten welke vijanden, aangezien ik natuurlijk niet de 'hele' wereld in het oog kan houden.

Tot sinds kort op aanvraag zijn hier een grotere was lijst er bij gekomen ;)

Wij hebben de volgende bg's:

Het Blok
-------------------------------------------------------
Geen enkel NAP
-------------------------------------------------------
Dit zijn onze vijanden:

The Elite Rebel Squadron
** de Betuwe **
Best Army
Swiss Alliance
The New Templars
No Guts No Glory

Veel succes met de info ;)

Uitbreiding naar oc 54 is nu ook toegestaan door leiding

Armand0

Manticore
Zoals ik in PM al had gezegd, zou gewoon elke maand een bepaalde oceaan kiezen en daar op inzoomen. Welke allianties en (vijandige/diplomatieke) banden er zijn tussen die allianties etc.

Bij een drukke oceaan kan je altijd een vervolgdeel doen, bij een rustige oceaan kan je er evt 2 pakken:)
Doe je dit goed dan komen vanzelf alle allianties en oorlogen aan bod.

DeletedUser10508

Gast
Zoals ik in PM al had gezegd, zou gewoon elke maand een bepaalde oceaan kiezen en daar op inzoomen. Welke allianties en (vijandige/diplomatieke) banden er zijn tussen die allianties etc.

Bij een drukke oceaan kan je altijd een vervolgdeel doen, bij een rustige oceaan kan je er evt 2 pakken:)
Doe je dit goed dan komen vanzelf alle allianties en oorlogen aan bod.

Niet slecht idee, zal er is over nadenken. Maar hoe mijn 'aritkel' er nu uit ziet, gaan er veel 'maandelijkse' dingen komen dat in verschillende OC's zijn.

DeletedUser19642

Gast
uitzoeken welke ally de meeste overnames doet op active mensen niets intern of zo of spookjes

DeletedUser10508

Gast
De laatste 3 weken en komende week heb ik het druk, en kon daarom dus niet schrijven.

DeletedUser19577

Gast
Een idee, bedacht het net zelf dus weet absoluut niet of het iets is.

Vraag iedere maand een speler met zijn of haar visie op het spel. Hoe behoor je het spel te spelen en welke tactiek moet je gebruiken. noem de column bijvoorbeeld "De tactiek van de Maand", zoiets. Verbaas en bewonder iedere keer weer de tactieken en inzichten die spelers gebruiken en hebben in het spel. Bewonderenswaardig.

Bovenaan