• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie idee negatieve effecten op jezelf

DeletedUser29888

Gast
Ik heb het al meegemaakt, en ik denk dat ik niet de enige ben:
Je bent rustig aan het scrollen door de spreuken omdat je een spreuk wil inzetten op een inkomende aanval om de aanval te verzwakken, en je zet perongeluk een spreuk in die negatief is voor je eigen defence.
Dit is dus een dubbele waste, je verliest je gunst en troepen.

Het zou handig zijn zou er een "wil je zeker" pop-upje komen.
Ik versta dat dit erg vervelend kan zijn als je elke keer dat je een spreuk wil inzetten een pop-upje komt, dus had ik gedacht om dit enkel bij negatieve spreuken te laten opkomen.

Wat denken jullie van dit idee?
 

DeletedUser27802

Gast
In de huidige staat. alsjeblieft niet.

Als je druk bezig bent is de tijd die je nodig hebt om steeds dubbel in te zetten kostbaar. "Druk", als in meerdere aanvallen, korte reistijd, meerdere steden e.d. Dus veel acties moet verrichten in korte tijd.
Ja, het kost maar enkele seconden om zo'n pop-up te accepteren, maar dat is soms al te lang.

Als er een instelling wordt toegevoegd, om deze pop-up te activeren/deactiveren, dan kan ik wel begrijpen dat het voor sommige (die super onhandig zijn met op de juiste icoontjes klikken) voordelig is.
 
Lol dit is een enorm slecht idee. Er zijn al meer dan genoeg onnodige bevestigingsscherpjes in dit spel. Kijk gewoon goed voor je iets doet, zo moeilijk is het niet.

Ohja mocht je niet zo obsessed zijn met gunsten verspillen aan pest of schicht dan kom je dit niet tegen en verdien je het gewoon x)
 

DeletedUser30110

Gast
Ik ben voor, als je maar wel de keuze hebt om de bevestiging uit te zetten bij instellingen.

Laatst zette ik gunstige wind in plaats van wervelwind op een landaanval van een vijandelijke beweging. Daar mee is dus reiniging om de spreuk te kunnen doen verloren gegaan (200 gunst) en gunstige wind (250 gunst) verloren gegaan en kon ik geen heimwee meer op de spreuk zetten. Voor spreuken is het bijna nooit nodig om ze te timen... en als je dat voor een bepaald moment wel wil kan je de popups gwn uitzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29138

Gast
upload_2019-6-8_16-49-52.png


Dit bestaat reeds, enkel voor negatieve spreuken.
 
Bovenaan