• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag ik kan geen spreuken doen op inkomende aanvallen

DeletedUser26313

Gast
hey,

ik kan geen spreuken doen op vijandelijke aanvallen ik zou niet weten waar ik het moet vinden, als ik een aanval binnen krijg moet ik dan eerst op mijn telefoon gaan en dan kan ik pas die spreuk doen graag wil ik weten hoe ik het kan :)

mvg,
cem

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als je over het symbooltje van je inkomende/uitgaande bevelen klikt,
en dan op de aanval zelf(dus op het symbooltje van de aanval, naast de stad waar de aanval van afkomstig is),
zou je een scherm tevoorschijn moeten zien komen waar je alle info van de aanval kan zien.
Daarnaast kan je ook op een tabje klikken in dat scherm getiteld ' Spreuken', waar je alle spreuken kan kiezen die je op de aanval wil/kan uitvoeren.

Helaas heb ik atm geen inkomende aanvallen, dus kan ik het niet illustreren. Maar ik ben wel (redelijk) zeker dat dit de juiste handeling is. (en ik heb maar 1 stad atm, dus kan het ook niet voordoen. Misschien dat iemand anders even met visuele ondersteuning kan komen ^^. Maar bovenstaande uitleg hoort normaal gezien te kloppen ;)

DeletedUser26313

Gast
o oke dat heb ik dan denk ik over het hoofd gezien, ik wacht tot ik word aangevallen en dan laat ik het jullie weten of ik dat kan, Thanks!

Bovenaan