• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Ik kan niet inloggen

DeletedUser8741

Gast
Hallo Mensen,

Omdat mijn vriend(brennie10) een nieuwe laptop heeft gekocht moet hij uiteraard alles opnieuw instellen.
Maar waneer hij wil inloggen op zijn grepolis account gaat hij naar het keuze menu van de wereld, en als hij dan Theta aanklikt, gaat hij terug naar de aanmeldingspagina. Enig idee hoe hij dit kan verhelpen?

Mvg,

Firemagican&Brennie10
 

DeletedUser

Gast
Hallo Mensen,

Omdat mijn vriend(brennie10) een nieuwe laptop heeft gekocht moet hij uiteraard alles opnieuw instellen.
Maar waneer hij wil inloggen op zijn grepolis account gaat hij naar het keuze menu van de wereld, en als hij dan Theta aanklikt, gaat hij terug naar de aanmeldingspagina. Enig idee hoe hij dit kan verhelpen?

Mvg,

Firemagican&Brennie10

Denk dat je deze het beste naar fouten en Bugs kan verplaatsen
 

DeletedUser15496

Gast
Misschien moet hij eens proberen op een andere browser te openen en als dat niet werkt de cookies te verwijderen aangezien ik deze klacht nog niet eerder heb gehoord.
 

DeletedUser20125

Gast
Mobiel heb ik dit ook soms.
Naar dan werkt het om de browser opnieuw te openen.

Dit moet naar fouten en bugs
 

DeletedUser

Gast
Dit ken ik... Ik weet niet meer wat ik toen gedaan heb, maar wat ik gedaan heb, dat werkte.
 

DeletedUser

Gast
Ik kan me herinneren dat ik het op Internet Explorer probeerde, daar deed hij het, toen ik het bij Chrome probeerde, deed hij het daar ook weer. Probeer dus is een andere internetbrowser en kom dan weer op je oude browser. Kan helpen.

Anders idd cookies verwijderen.

Edit:

Hoe oud is de computer? Als hij echtmaar een paar dagen oud is zal cookies verwijderen geen nut hebben.
 

DeletedUser20125

Gast
Volgens mij ligt het niet aan de pc of iets mogelijk is.

Nu weet ik het trouwens weer: ik had geen cookies ingeschakeld.
Misschien zijn die uit?
 

DeletedUser8741

Gast
De truc van een andere browser heeft gewerkt. Hij heeft zijn geliefde Firefox ingeruild voor Chrome en het werkt! Toch allen bedankt
 
Bovenaan