• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Ik kan op mijn eiland niet stichten, omdat 2 plaatsen zogenaamd al bezet zijn, maar ik zie niets gebeuren!

Santana57

Slingeraar
Hoe is dit mogelijk, heb al spijt dat ik "gedwongen ergens anders ben gaan stichten , op een ander eiland,tegen mijn zin in
 

Gamergirl101

Hopliet
Dit betekent dat andere spelers er al kolos naartoe onderweg hebben. Vanaf dat een speler een kolo stuurt naar een stichtplaats, wordt die voor andere spelers geblokkeerd. Als het cl-level van de speler die de kolo gestuurd heeft niet hoog genoeg is wanneer de kolo aan komt, keert de kolo terug naar huis en is de stichtplaats weer beschikbaar.

Wanneer een speler wel een vrij slotje heeft (plek voor een extra stad), dan gaat de sticht-fase in, afhankelijk van de wereldsnelheid duurt het x tijd om de stad vervolgens te stichten, als dat klaar is, staat de stad er.
 

TechnicallBrains

Slingeraar
Hoe is dit mogelijk, heb al spijt dat ik "gedwongen ergens anders ben gaan stichten , op een ander eiland,tegen mijn zin in
1: Indien er een icoon (vlag) naast de stichtplek staat, dan kan je er stichten, anders niet. (Voorbeeld beneden)"IMG"
2: Iemand kan al een kolo hebben verstuurd naar die sticht plek, niks aan te doen.
3: Indien er geen (vlag/icoon) naast de stichtplek staat kan je er niet stichten, alleen uitnodigen en/of wachten tot iemand er vanzelf komt (een nieuwe account).

1
YsSGG3c.png


3
msGWg4z.png
 
Bovenaan