• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Ik zie de vrije plaatsen op grote eilanden niet?

DeletedUser31088

Gast
Ik speel op de wereld Bhrytos en ik wil een nieuwe stad stichten op een van de eilanden met dorpen. Echter heb ik nu het probleem dat ik op zo'n eiland de vrije plekken niet zie op de kaart. Wanneer ik op het eiland info kijk zie ik 12 vrije plekken. Er zitten op dit eiland ook mensen uit mijn alliantie die niet meer in de bescherm periode vallen.

Helemaal raar is dat ik gisteren nog wel de vlaggetjes kon zien alleen toen geen extra stadslot had.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
 

DeletedUser16083

Gast
Als je op een bd eilanden geen open plekken ziet, zijn deze ook nog niet bezet geweest. pas als dit is gebeurd, en iemand zou bv niet verder speler of speler doet resetten, dan komt pas zo'n plek vrij.
 
Bovenaan