• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback In memoriam

DeletedUser27464

Gast
Ken ik jou? en ik haal altijd de BB, je zou me wat beter in het oog moeten houden vriend.
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser27965

Gast
Ook voor mij telt dat grepolis een nare bijsmaak begint te krijgen. Ik ben nu sinds wereld beta actief en ook ik heb het spel (en de beleving) zien aftakelen. De app is voor de 1 een zegen en voor de ander een last. Als je de app installeert is het naar mijn inzien je eigen keuze om last te hebben van tta en de nachtkolo. Ikzelf heb nooit aan tta gedaan en nachtkolo enkel als mijn tegenstander ermee aan de gang bleef.

Om even in te haken op het stukje respect, dat is tegenwoordig ver te zoeken. Het lijkt erop alsof alles maar dan ook alles geoorloofd is om een spelletje te winnen. En dan heb ik het niet enkel over de bots, het multi-loggen en de tta. Er zijn nog meer zaken die het zonlicht niet kunnen verdragen maar die niet worden aangepakt.

Ik heb dan ook besloten dat farsala mijn laatst laatste gestarte wereld is en dat ik daarna op Achilles zal gaan afbouwen. Grepolis 2.0 is mij te machtig en te asociaal om nog verder mijn dagelijks leven onder te laten leiden.

Ik verwacht niks meer van innogames aangezien meerdere zaken al veel vaker zijn aangekaart en er weinig tot niks mee wordt gedaan.

Ieder zijn manier van spelen, blijkbaar is grepolis 2.0 enkel voor de echte no-lifers, goudverkwisters en backstabbers.

Groeten Norbert
 

DeletedUser28214

Gast
Zelfs op het forum is er veel modder gooien
Nee jij kan niks nee jij
 

DeletedUser28470

Gast
Dorremans iedereen heeft zijn of haar mening en wat hier beschreven staat in dit topic is breed gedragen onder veel spelers van de generatie 1 werelden. Als je het er niet mee eens bent dikke prima maar lees dit dan lekker niet, vervolgens ga je gewoon weg zitten zoeken om dingen af te kraken en zeg je dat spelers maar moeten stoppen. Dit slaat nergens op, ontwikkeling is oke maar er moet terugkoppeling zijn zodat de eindgebruikers tevreden zijn. Dit soort topics hebben dus wel degelijk waarden

XOXO
 

DeletedUser28470

Gast
ik vind het persoonlijk jammer vdat mensen stoppen met grepolis waarom begin je er dan meegroetjes meatallica
 

DeletedUser13371

Gast
Herkenbaar. Mijn eerste spel was beta wereld en dat was nog steeds de moeilijkste en leukste.. een schaakspel.. allianties teamwork.. er is allemaal weinig van over dan een oneindig vlieger drama
 

DeletedUser23952

Gast
Mee eens als je vanaf het begin speelt, is er veel veranderd. Mijn maatjes zijn allemaal gestopt vanwege bedreigingen op persoonlijk vlak. Beetje bedreigen huizen in brand te steken. Dat soort pm ook al geef je het aan inno Door het enige dat ze kunnen doen is betreffende speler bannen. Mooi hoor maar mijn maat stopt omdat hij aan zijn kinderen moet denken dat is pas erg. Goudgebruik tsja dat hoort er nu sinds de nieuwe werelden allemaal bij. Bij de evenementen kun je zelf ook een hoop krijgen. Dus ja dat heeft geen zin om daarover te zeuren. Oude instellingen terug brengen. Ik smeek het bijna inno. Al is het een wereld waar we rustig (als een stel zeurders volgens sommigen) kunnen knallen met de oude garde zal best in de smaak vallen. Mijn mening. Betekent niet dat ik ga stoppen ^-^ Juist zo laat je de mensen winnen die geen respect hebben voor mensen. Maar die wereld zou fijn zijn :)
 

DeletedUser25003

Gast
Mee eens als je vanaf het begin speelt, is er veel veranderd. Mijn maatjes zijn allemaal gestopt vanwege bedreigingen op persoonlijk vlak. Beetje bedreigen huizen in brand te steken. Dat soort pm ook al geef je het aan inno Door het enige dat ze kunnen doen is betreffende speler bannen. Mooi hoor maar mijn maat stopt omdat hij aan zijn kinderen moet denken dat is pas erg. Goudgebruik tsja dat hoort er nu sinds de nieuwe werelden allemaal bij. Bij de evenementen kun je zelf ook een hoop krijgen. Dus ja dat heeft geen zin om daarover te zeuren. Oude instellingen terug brengen. Ik smeek het bijna inno. Al is het een wereld waar we rustig (als een stel zeurders volgens sommigen) kunnen knallen met de oude garde zal best in de smaak vallen. Mijn mening. Betekent niet dat ik ga stoppen ^-^ Juist zo laat je de mensen winnen die geen respect hebben voor mensen. Maar die wereld zou fijn zijn :)

Die bedreigingen zou ik niet serieus nemen, heb hem ook ooit een keer mogen ontvangen van iemand die toevallig de zelfde voetbalclub support als ik en die me bij een wedstrijd wel even op zou zoeken omdat ik hem geen lid wilde laten worden bij mijn alliantie. (helasos pindakasos: ik ga nooit naar wedstrijden omdat ik geen zin heb in hooligans). Nou, melding en de block er op. Grote mond online maar dat soort dingen zijn heel vervelend maar daar is de blokkeer optie voor lijkt me. Inno kan wel meer doen aan andere vormen van spelbederf zoals TTA en dergelijken. Nu verschuilen ze zich achter dat het een spel optie is, tsja...
 
Bovenaan