• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag In verband met spelupdate 2.93 -> goudhandel

DeletedUser25598

Gast
Beste iedereen.

Kroenuh zei:
Waarden van goudhandel aangepast: je kan nu minimaal 50 goud en maximaal 2000 grondstoffen aanbieden/vragen.

In verband met spelupdate 2.93 wil ik eens vragen waarom InnoGames dit heeft ingesteld. Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet, wil niemand zo veel goud voor zo weinig grondstoffen betalen. Deze update had net zo goed de goudhandel uit het spel kunnen halen, er zou geen verschil zijn geweest.

Dus: waarom heeft InnoGames deze minimum- en maximumwaarden toegevoegd aan de goudhandel?
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Beste iedereen.



In verband met spelupdate 2.93 wil ik eens vragen waarom InnoGames dit heeft ingesteld. Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet, wil niemand zo veel goud voor zo weinig grondstoffen betalen. Deze update had net zo goed de goudhandel uit het spel kunnen halen, er zou geen verschil zijn geweest.

Dus: waarom heeft InnoGames deze minimum- en maximumwaarden toegevoegd aan de goudhandel?


Om waarschijnlijk het verschil in voordelen van goudkopers en niet-goudkopers te verlagen.
 

DeletedUser25598

Gast
Hoezo dan? Als je de goudhandel op die manier verandert, wordt er geen goud meer verhandeld, juist? Dus als er geen goud meer verhandeld wordt, hebben niet-goudkopers geen goud meer, dus worden de verschillen in voordelen net groter.
Kun je uitleggen waar je redenering op gebaseerd is?

Zijn er nog andere mensen die een idee hebben?
 

DeletedUser19428

Gast
de goudhandel is de nek omgedraaid
De beoogde inkomsten van inno zullen wel tegenvallen en heeft men gedacht om te moeten ingrijpen omdat er niet genoeg verdiend werd
want als je nu een wereld start kun je nu ook al startpakketten kopen voor extra gs versnelde bouw extra munten en adviseurs
deze zullen daar de goudhandel wel niet genoeg hebben opgeleverd.
 

DeletedUser25598

Gast
de goudhandel is de nek omgedraaid
Dat hebben we inderdaad geconstateerd.
De beoogde inkomsten van inno zullen wel tegenvallen en heeft men gedacht om te moeten ingrijpen omdat er niet genoeg verdiend werd
want als je nu een wereld start kun je nu ook al startpakketten kopen voor extra gs versnelde bouw extra munten en adviseurs
deze zullen daar de goudhandel wel niet genoeg hebben opgeleverd.
Ik ben zeker dat InnoGames voldoende inkomsten hebben. Daar gaat het volgens mij niet om.

Antwoorden in het vet.

Iemand enig idee dat niets te maken heeft met de inkomsten van InnoGames, maar met spelbalans?
 

DeletedUser25516

Gast
Om waarschijnlijk het verschil in voordelen van goudkopers en niet-goudkopers te verlagen.

Lekker hypocriet. Grote bullshit.

De mensen die grondstoffen willen hebben, blijven ze toch wel kopen. Als ze al veel uitgaven, kan dat kleine beetje er voor hen echt wel bij. En voor ons? Het aanbod is te groot om doorheen te komen. We lijken wel de communisten hier!
 

DeletedUser22289

Gast
Innogames is een bedijf, en een bedrijf dient er voor winst te maken, blijkbaar doen ze dit niet genoeg en is er een manier nodig om aan extra geld te komen. Ze hebben ingezien dat er te veel voordelen zijn in de goudhandel voor niet goudgebruikers . Ze hebben er dan maar een stokje voorgestoken om er voor te zorgen dat mensen wel degelijk goud moeten kopen om aan extra goud te kopen.


Ik ben bang dat dit niet het laatste zal zijn ten voordele van de goudspelers en ten koste van niet goud spelers.
 
Bovenaan