• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

InnoGames TV - Februari editie

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
InnoGames TV - Februari editie
Beste spelers,

De februari-episode van InnoGames TV is beschikbaar! De volgende onderwerpen worden behandeld:

Grepolis - Game designer Nils beantwoordt enkele vragen van de recente Facebook Q&A en laat ons meer zien van de Battle Point Villages.

Forge of Empires - Informatie over het aankomende Valentijdsdag event, het Historisch event en Peer's afscheid bij het FoE team.

Elvenar - Timon en Oliver vertelt jullie alles over een nieuw spelonderdeel: spreuken.

Tribal Wars 2 - Introductie van het verplaats eenheden spelelement.

[video=youtube;riO8zmPeUks]https://www.youtube.com/watch?v=riO8zmPeUks&feature=youtu.be[/video]​

Bekijk de februari aflevering en laat je feedback achter. Wij horen het graag van je!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
 

DeletedUser22289

Gast
Ik kan me inbeelden dat het voor mensen die de Engelse taal niet onder de knie hebben moeilijk is om hier wat van te begrijpen. Is er een alternatief voor deze mensen?
 

DeletedUser10470

Gast
Er is ondertiteling in 9 verschillende talen. Als je deze op Nederlands instelt wordt het vanuit een andere taal vertaald. Daarmee zou het voor de mensen die het niet begrijpen toch begrijpbaar moeten worden.
 

DeletedUser22289

Gast
Voor mij is het Engels meer als voldoende , ik vroeg het me gewoon af aangezien niet iedereen evengoed in Engels is. Bedankt voor de snelle reactie.
 
Bovenaan