• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Inschrijven wereld

Waarom niet een wereld pas starten als er een bepaald aantal spelers zich heeft ingeschreven daarvoor.

Zodat iedereen gelijk al ingedeeld is door inschrijving en je niet alle goudspelers of juist goudzoekers bij elkaar hebt.

Dit veranderd normaliter de samenstelling van vele allianties en krijgen goudspelers en niet goudspelers de mogelijkheid/moeilijkheid om samen te spelen, en krijg je dus niet een groep goudspelers tegen de niet goudspelers.

Tis maar een idee en elk briljant idee begint met een dom plan.
Misschien is dit het domme plan of juist het briljante idee
 

Janna

Hopliet
inkomen verminderen gaat hem niet worden, het inschrijven vind ik wel een goed idee, als in dat er 3 werelden staan en dat mensen kunnen inschrijven in welke ze interesse hebben en vanaf een wereld zoveel inschrijvingen heeft wordt die eruit gekozen en de volgende keer 3 nieuwe werelden
 

Yvonne58

Slingeraar
ja maar iedere groep gaat van te voren kijken met wie hij/zij wil gaan spelem. Ook niet goudspelers en dan wordt je over de wereld verspreid. Vind ik niet zo'n best idee.
 

DeletedUser25952

Gast
vind ik wel een leuk idee. Nu is het gewoon 3/4 al pre made gemaakt namelijk
 

DeletedUser13563

Gast
Lijkt me een keer goed om uit te proberen en inderdaad leuk om pre made te voorkomen.
Moet iedereen hard werken om samen te komen of door nieuwe verbanden te maken
Goede uitdaging en dan ook de ally'sniet te groot maken b.v. max 35 spelers.
 

Dreamsky

Gamemoderator
Grepolis Team
wellicht een idee kwa inschrijvingen dat je random assign wordt bij een vooraf ingestelde alliantie. Met beperkte beweeg mogelijkheden kwa allaintie hoppen
 
Das ook een leuke draai aan het geheel
Dan wereld snelheid 3 en eenheidsnelheid 2.5
Wereldwonderen en max ally 35

Dan moet je dus echt een goede leiding hebben om alles op orde te krijgen en houden.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Waar ik hierbij wel bang voor ben is dat je allemaal ally''s krijgt met 4 goede spelers na 2 maanden waarbij de rest al dood of io is. Het klasse verschil tussen de sub spelers en de top 50 elke wereld is dusdanig groot dat die kleine spelers alsnog heel rap dood gaan en de grotere totaal gek worden van het niet krijgen van meldingen van opstanden e.d.. We kunnen het natuurlijk altijd proberen en zien wat de uitkomst is.
 
Waar ik hierbij wel bang voor ben is dat je allemaal ally''s krijgt met 4 goede spelers na 2 maanden waarbij de rest al dood of io is. Het klasse verschil tussen de sub spelers en de top 50 elke wereld is dusdanig groot dat die kleine spelers alsnog heel rap dood gaan en de grotere totaal gek worden van het niet krijgen van meldingen van opstanden e.d.. We kunnen het natuurlijk altijd proberen en zien wat de uitkomst is.
Wat roep je over klasseverschil man??? Start keertje naast mij, laat ik je klasseverschil zien.

Basta!
 
Bovenaan