• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Interessepeiling Community Meeting

Heb je interesse om mee te gaan met een Community Meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquête gesloten .

DeletedUser10470

Gast
Interessepeiling: Community Meeting

Beste spelers,

Na aanleiding van verschillende verzoeken om een Community Meeting te organiseren zijn wij benieuwd of hier voldoende animo voor is. Daarom vragen wij jullie: Heb je interesse in een Community Meeting, laat je stem horen met de bovenstaande peiling!

De Meeting zal (mits voldoende animo) in de maanden juli, augustus of september gehouden worden. De Meeting zal op eigen gelegenheid en kosten zijn.

Lijkt het jou leuk om verschillende spelers (en moderatoren) te ontmoeten? Ben je beschikbaar in de periode juli, augustus en september? Top, dan zoeken we jou! Geef via de bovenstaande peiling aan of je interesse hebt en bij voldoende animo volgt er meer informatie.

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het weten via een reactie!

Met vriendelijke groet,
Het Grepolis.nl Team
 

DeletedUser26146

Gast
Om eerlijk te zijn vindt ik het een beetje stom om hier een voor of tegen stemming over te doen.
Wat ga je doen als je 150 stemmen voor hebt en 250 tegen? Het event niet doorvoeren?
Doe gwn een open poll waar mensen die interesse hebben dit aangeven.

Om deze reden heb ik voor gestemd, niet omdat ik zelf mee wil, maar om de mensen die dit wel willen een betere kans te geven.
Enkel een idioot ziet niet dat er hier een pak mee contra stemmen gaan vallen dan pro.

Ik hoop van harte voor iedereen die zo'n meeting ziet zitten dat it doorgevoerd wordt, zorgt misschien nog wel voor een beetje meer activiteit in deze community.
 

AriChibi

Hydra
Ik weet niet, zover ik weet komt er echt nooit iets goeds uit meetings tussen leden van grepolis, maar dat is maar mijn eigen ervaring...
 

DeletedUser10470

Gast
Om eerlijk te zijn vindt ik het een beetje stom om hier een voor of tegen stemming over te doen.
Wat ga je doen als je 150 stemmen voor hebt en 250 tegen? Het event niet doorvoeren?
Doe gwn een open poll waar mensen die interesse hebben dit aangeven.

Om deze reden heb ik voor gestemd, niet omdat ik zelf mee wil, maar om de mensen die dit wel willen een betere kans te geven.
Enkel een idioot ziet niet dat er hier een pak mee contra stemmen gaan vallen dan pro.

Ik hoop van harte voor iedereen die zo'n meeting ziet zitten dat it doorgevoerd wordt, zorgt misschien nog wel voor een beetje meer activiteit in deze community.

Nee, dit is niet waar wij opzoek naar zijn. Wij kijken naar hoeveel mensen er interesse hebben in een Meeting. Afhankelijk van het aantal mensen dat zegt: Ik wil mee, en het aantal mensen dat het niet zeker weet bekijken wij of het rendabel en mogelijk is. Wij gaan geen meeting organiseren wanneer er 5 mensen meegaan, omdat het dan niet rendabel is.

Wij kijken dus eigenlijk enkel naar de mensen die mee willen en de mensen die het nog niet weten. De mensen die niet mee willen hebben geen invloed op de uitslag.
 

DeletedUser26146

Gast
Ja daarom dat je beter een open poll kan houden dan een stemming he.
De tegenstemmers zijn hier eigenlijk overbodig, aangezien enkel het aantal geïnteresseerden van belang zijn.

Als je goed leest is dat ook wat ik eigenlijk voorstel in plaats van deze stemming ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
ik heb liever een meeting met mijn alliantie genoten en zonder het corrupte support erbij
 

DeletedUser7531

Gast
Weinig zin in een meetingmet random mensen. Verder denk ik niet dat de mods de meest sociale/gezellige mensen zijn bij een meeting.
 

DeletedUser26265

Gast
Om eerlijk te zijn vindt ik het een beetje stom om hier een voor of tegen stemming over te doen.
Wat ga je doen als je 150 stemmen voor hebt en 250 tegen? Het event niet doorvoeren?
Doe gwn een open poll waar mensen die interesse hebben dit aangeven.

Om deze reden heb ik voor gestemd, niet omdat ik zelf mee wil, maar om de mensen die dit wel willen een betere kans te geven.
Enkel een idioot ziet niet dat er hier een pak mee contra stemmen gaan vallen dan pro.

Ik hoop van harte voor iedereen die zo'n meeting ziet zitten dat it doorgevoerd wordt, zorgt misschien nog wel voor een beetje meer activiteit in deze community.
Mee eens, maar ik heb perongeluk tegen gestemd
 

DeletedUser19428

Gast
Nee, dit is niet waar wij opzoek naar zijn. Wij kijken naar hoeveel mensen er interesse hebben in een Meeting. Afhankelijk van het aantal mensen dat zegt: Ik wil mee, en het aantal mensen dat het niet zeker weet bekijken wij of het rendabel en mogelijk is. Wij gaan geen meeting organiseren wanneer er 5 mensen meegaan, omdat het dan niet rendabel is.

Wij kijken dus eigenlijk enkel naar de mensen die mee willen en de mensen die het nog niet weten. De mensen die niet mee willen hebben geen invloed op de uitslag.
waarom staat dan die keuze optie er bij als ik vragen mag? Er wordt immers toch niet naar gekeken.
 

DeletedUser10470

Gast
ik heb liever een meeting met mijn alliantie genoten en zonder het corrupte support erbij
Wanneer je zo denkt over ons betwijfel ik of je de juiste persoon bent om mee te gaan. Wij willen geen mensen meenemen die vervelend gaan doen op een mogelijke meeting.

Weinig zin in een meetingmet random mensen. Verder denk ik niet dat de mods de meest sociale/gezellige mensen zijn bij een meeting.
Dan ken je de mods nog niet :O Ik heb bijna iedereen gemeet en dat is echt gezellig, dat kan ik je beloven :)

Mee eens, maar ik heb perongeluk tegen gestemd
Heb je wel interesse of wil je mee?

waarom staat dan die keuze optie er bij als ik vragen mag? Er wordt immers toch niet naar gekeken.
Sommige mensen voelen zich aangetrokken om op elke peiling te stemmen. Het is dan mogelijk dat deze mensen op "Ik heb wel interesse" of "Ik wil mee" gaan stemmen. Door de optie te geven om aan te geven om niet mee te gaan geven wij deze mensen ook een optie, zodat de peiling niet inaccuraat wordt.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik kom zeker niet, mag gewoon niet, hoef dat zelfs niet eens te vragen
 
Bovenaan