• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Interessepeiling Community Meeting

Heb je interesse om mee te gaan met een Community Meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquête gesloten .

DeletedUser10470

Gast
Uberhaupt naar een plaats gaan waar je geld moet betalen om binnen te mogen is geen meeting die voor iedereen openstaat. Het is niet omdat jij zomaar 5 euro op tafel kan leggen, dat iedereen dat kan.
Een meeting kost altijd geld, dat is gewoon zo bij meetings. Dat is echter wat je er wel of niet voor over hebt.

Iedereen die gaat; alvast veel plezier in Disneyland.
Daar is het in elk geval niet ;)
 

AriChibi

Hydra
Een meeting kost altijd geld, dat is gewoon zo bij meetings. Dat is echter wat je er wel of niet voor over hebt.

Ik weet in ieder geval dat tenzij je voor het kinderfeestarrangement gaat en iedereen als 12 bestempelt je minstens 20 euro voor een volwassenenticket kwijt bent. Inclusief eventuele reis- of parkeerkosten, kan dat al flink wat kosten.

De meeting zelf hoeft echt geen geld te kosten. Ik heb genoeg meetings gehad waar je naast de reiskosten etc niks extra's MOEST betalen om deel te nemen en ik heb genoeg plezier op zulke meetings gehad.
 

DeletedUser

Gast
Nouja ik denk dat reiskosten er altijd zullen zijn, maar ergens gaan drinken kost 5 euro en dan is het veel gezelliger vind ik.
 

DeletedUser27102

Gast
Weinig zin in een meetingmet random mensen. Verder denk ik niet dat de mods de meest sociale/gezellige mensen zijn bij een meeting.
smiley_emoticons_lol.gif
Kan je alleen weten als je aanwezig bent.

Ik denk wel dat ik zoiets zie zitten, maar dan neem ik liefst een aantal mensen mee die ik ken.
smiley_emoticons_biggrin.gif


Verder moet de locatie ook wel wat gunstig gelegen zijn. Wat geld betreft, tjah.. ik vind het heel begrijpelijk dat een meeting eigenlijk het best gratis is om zo'n groot mogelijk publiek aan te spreken. Het is makkelijk te begrijpen dat sommigen al sowieso niet willen gaan door de afstand, niet mogen gaan door bv. ouders en als er nog eens geld aan te pas komt.. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Ik heb geen idee waar je dit vandaan hebt, meneer de Meetingexpert, maar nee x)

Het moet wel heel erg toevallig zijn dat je precies op de locatie van de meeting bent (of op loopafstand). Na te gaan, ik betaal alleen al 60 euro reiskosten om van hier naar België te komen, en weer terug. Daar heb ik dus de kosten vandaan.

Ik heb er geen problemen mee om iets te organiseren wat gratis is, maar dan moet het wel voldoen aan een aantal eisen.
- Het ligt centraal gelegen voor zowel Nederlanders als Belgen
- Er is een duidelijk punt wat iedereen (ook niet bekenden in dat gebied) kunnen vinden
- Het moet geschikt zijn voor een grote groep
- Het moet goed bereikbaar zijn
- Er moet iets te doen zijn (een activiteit)
- Je moet er met elkaar kunnen praten (zonder te schreeuwen)
- Het moet geschikt zijn voor alle leeftijden

Doordat een meeting aan vrijwel alle eisen moet voldoen is het lastig voor ons om iets te verzinnen. Daarom ook het voorstel om naar een pretpark te gaan (wat aan deze eisen voldoet).

Een centraal gelegen punt valt te vinden, iets wat goed bereikbaar ook. Voornamelijk de activiteit is een lastiger punt. Wanneer je een idee hebt voor een activiteit wat voor langer dan een uur leuk is horen wij dat graag, dan kunnen wij kijken naar de mogelijkheden. Echter is er geen budget vanuit InnoGames voor een community meeting en moet het dus uit eigen zak worden betaald.
 

AriChibi

Hydra
Het moet wel heel erg toevallig zijn dat je precies op de locatie van de meeting bent (of op loopafstand). Na te gaan, ik betaal alleen al 60 euro reiskosten om van hier naar België te komen, en weer terug. Daar heb ik dus de kosten vandaan.

Stel dat je er dan nog ~30 euro bij moet betalen, plus nog eens 15 euro aan diner aangezien je niet eerder weg 'kunt' gaan want dat zou zonde zijn van het kaartje. Zo lopen de kosten al flink op, niet te spreken over mensen die misschien heel graag willen komen maar geen hele dag eraan kunnen verspillen. Vandaar mijn idee van een picknick. Dit is goedkoop, duurt wel wat langer dan een uur, vooral als je met je alliantiegenoten afspreekt en een gezellig praatje gaat maken. Als we dit in een bos of iets dergelijks doen, kunnen ook fietsfanaten hun rondje maken of fotografen hun hobby's uitvoeren. 'Normale' mensen kunnen een rondje wandelen, eventuele kinderen kunnen spelen en dan heb je eigenlijk buiten het reizen en het eten nog geen cent uitgegeven.
Daarbij kunnen mensen makkelijk op ieder tijdstip nog eventjes langskomen om hun maten gedag te zeggen en is er dus geen drang om er echt op tijd te zijn, aangezien je in een pretpark niet echt om 15u nog kunt komen aankakken zonder dat het zonde van je ticket is.

De Biesbosch ligt centraal (bij Dordrecht), is makkelijk toegankelijk, is een geweldig natuurgebied en er zijn altijd wel activiteiten te doen naast het spotten van vogeltjes en herten. Dit is wel een prachtige locatie voor een hapje en een babbeltje voor een grotere groep met verschillende interesses en hoeft dus geen cent te kosten. Er zijn genoeg verzamelplekken, zelfs rond bushaltes, en ik neem aan dat je niet over de fluitende vogels hoeft te schreeuwen :p.
Zoiets lijkt me wel wat geschikter dan een duur pretpark, nogmaals, zodat je mensen die het minder breed hebben niet hoeft uit te sluiten van dit grote event.
 

DeletedUser26004

Gast
Al zou ik zelf nooit meegaan op zo'n meeting, moet je het gewoon lekker simpel houden: niets is zo leuk als bier, bitterballen en gezellig goed gesprek. Een pretpark is daarom, vind ik persoonlijk tenminste, veel minder leuk + dat het een goeie som geld kost. Voor dat bedrag ga ik liever met m'n maten iets zou gaan doen dan met wildvreemden.
 

DeletedUser27102

Gast
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht gisteren iets te zien passeren dat er al eens een eerdere meeting (/meetings) is georganiseerd. Welke locatie had deze dan?

Ahnee, was een ally meeting zeker met die ene Sam?
 

AriChibi

Hydra
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht gisteren iets te zien passeren dat er al eens een eerdere meeting (/meetings) is georganiseerd. Welke locatie had deze dan?

Ahnee, was een ally meeting zeker met die ene Sam?

Dat waren kleinschalige meetings bij iemand thuis of in een café/restaurant. Erg gezellig, maar met meer dan vier mensen wordt dat al snel krap.
 

DeletedUser26333

Gast
Is even die internetgangsters bekijken of ze in het echt ook nog zo'n grote mond hebben haha :p
 

DeletedUser9104

Gast
De Biesbosch ligt centraal (bij Dordrecht), is makkelijk toegankelijk, is een geweldig natuurgebied en er zijn altijd wel activiteiten te doen naast het spotten van vogeltjes en herten. Dit is wel een prachtige locatie voor een hapje en een babbeltje voor een grotere groep met verschillende interesses en hoeft dus geen cent te kosten. Er zijn genoeg verzamelplekken, zelfs rond bushaltes, en ik neem aan dat je niet over de fluitende vogels hoeft te schreeuwen :p.
Zoiets lijkt me wel wat geschikter dan een duur pretpark, nogmaals, zodat je mensen die het minder breed hebben niet hoeft uit te sluiten van dit grote event.

Dit lijkt me inderdaad een goed idee. En dan hebben we ook de vrijheid om bijvoorbeeld in groepen spellen te doen. Denk bijvoorbeeld aan weerwolven van wakkerdam, maar grotere dingen als levend stratego kunnen natuurlijk ook. Mits daar genoeg animo voor is natuurlijk.
 

DeletedUser26333

Gast
Stel dat je er dan nog ~30 euro bij moet betalen, plus nog eens 15 euro aan diner aangezien je niet eerder weg 'kunt' gaan want dat zou zonde zijn van het kaartje. Zo lopen de kosten al flink op, niet te spreken over mensen die misschien heel graag willen komen maar geen hele dag eraan kunnen verspillen. Vandaar mijn idee van een picknick. Dit is goedkoop, duurt wel wat langer dan een uur, vooral als je met je alliantiegenoten afspreekt en een gezellig praatje gaat maken. Als we dit in een bos of iets dergelijks doen, kunnen ook fietsfanaten hun rondje maken of fotografen hun hobby's uitvoeren. 'Normale' mensen kunnen een rondje wandelen, eventuele kinderen kunnen spelen en dan heb je eigenlijk buiten het reizen en het eten nog geen cent uitgegeven.
Daarbij kunnen mensen makkelijk op ieder tijdstip nog eventjes langskomen om hun maten gedag te zeggen en is er dus geen drang om er echt op tijd te zijn, aangezien je in een pretpark niet echt om 15u nog kunt komen aankakken zonder dat het zonde van je ticket is.

De Biesbosch ligt centraal (bij Dordrecht), is makkelijk toegankelijk, is een geweldig natuurgebied en er zijn altijd wel activiteiten te doen naast het spotten van vogeltjes en herten. Dit is wel een prachtige locatie voor een hapje en een babbeltje voor een grotere groep met verschillende interesses en hoeft dus geen cent te kosten. Er zijn genoeg verzamelplekken, zelfs rond bushaltes, en ik neem aan dat je niet over de fluitende vogels hoeft te schreeuwen :p.
Zoiets lijkt me wel wat geschikter dan een duur pretpark, nogmaals, zodat je mensen die het minder breed hebben niet hoeft uit te sluiten van dit grote event.

Kanoën is er wel leuk.
 

DeletedUser27102

Gast
Hoeveel mensen moeten geïnteresseerd zijn of op aanwezig staan om dit te laten doorgaan?
 

DeletedUser12913

Gast
Hoeveel mensen moeten geïnteresseerd zijn of op aanwezig staan om dit te laten doorgaan?

We doelen niet specifiek op een concreet aantal. Momenteel zijn er 41 spelers die op z'n minst interesse hebben. Dit aantal valt toch iets lager uit dan gehoopt. Persoonlijk had ik een 100-tal geïnteresseerden willen hebben omdat de kans groot is dat slechts 50-60% van de geïnteresseerden ook effectief zullen komen.
 
Bovenaan