• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Interne overname van stad op WW eiland level 10

DeletedUser

Gast
Geachten,

Mijn vraag staat er al bijna helemaal - wat gebeurt er als je op een WW eiland met een WW van level 10 een stad intern overneemt.

1. Gaat het WW een level zakken
2. Gebeurt er niets aan het WW

Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Gast
Wat zou het meest logische antwoord zijn?

ff kijken wat zijn de voorwaarden voor een WW.

- Alle steden van het eiland zijn in handen van de alliantie. Check
- Het tijdperk is aangebroken. check
- De leiding heeft opdracht gegeven tot bouw van de WW. check

Denk dus antwoord 2.

Want het maakt niet uit of jantje pietje klaasje of marietje die steden in bezit heeft, het gaat erom dat de alliantie die steden in bezit heeft... -.-
 

DeletedUser

Gast
Beste,



Als de stad wordt overgenomen door een lid van de eigen alliantie (die het wereldwonder bouwt), zijn nog steeds alle steden in handen van die ene alliantie en verlies je niets aan het wereldwonder. Het zal geen level zakken en je verliest geen grondstoffen normaalgezien.
Maar denk eraan: als bondgenoten of andere allianties dit doen, dan zal dit wel geblokkeerd worden en heb je pech. :)
 

DeletedUser

Gast
Alvast bedankt voor je antwoord, maar ik zoek niet naar logica maar naar zekerheid.

Zoals je zelf zegt "je denkt" antwoord 2 - Is er iemand die dit met zekerheid kan zeggen.

Beste,



Als de stad wordt overgenomen door een lid van de eigen alliantie (die het wereldwonder bouwt), zijn nog steeds alle steden in handen van die ene alliantie en verlies je niets aan het wereldwonder. Het zal geen level zakken en je verliest geen grondstoffen normaalgezien.
Maar denk eraan: als bondgenoten of andere allianties dit doen, dan zal dit wel geblokkeerd worden en heb je pech. :)

Alweer normaal gezien ?

Ik zou graag van iemand vernemen die het ofwel al meegemaakt heeft of met 100% zekerheid kan zeggen dat er niets verandert.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8390

Gast
ik ben 100% zeker dat er niks gebeurt
of het moet een bug zijn

en je hebt een regel overtreden (dubbelposten) :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Alvast bedankt voor je antwoord, maar ik zoek niet naar logica maar naar zekerheid.

Zoals je zelf zegt "je denkt" antwoord 2 - Is er iemand die dit met zekerheid kan zeggen.

Dankzij Fascination weet je het al, als hij/zij het niet meer weet als wiki moderator weet ik het ook niet meer ;).

Maar de sarcastische ondertoon van mij ontging je schijnbaar. Succes met de WW`s.
 

DeletedUser

Gast
Goede avond
We komen er met wiki niet uit.
Als je een ww op 10 hebt en 1 stad wordt overgenomen door een speler van dezelfde alliantie. Verliest het ww dan toch 1 level en gaan daarbij evt. gs verloren?
Alvast bedankt, groet Fragix


2012-04-19 23:34:08
Beste Fragix,

Ja, het WW wordt dan onderbroken en gaat naar lvl 9, daarbij verlies je alle GS.

Met vriendelijke groet,

Bosmeester
Support Grepolis.nl

Ik weet niet wie bosmeester is, maar die heeft ook een leuke titel en zegt alweer iets anders?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hmmmm Ik heb uit ervaring meegemaakt bij andere alliantie`s dat steden die intern werden overgenomen geen invloed hadden op de WW`s...

Raar!!!
 

DeletedUser

Gast
als het goed is veranderd er niks als je alle steden in handen hebt op het eiland al is het er 1 maakt dat ook niet uit dus als je iemandt intern overneemt zal dit ook niet snel gebeuren aangezien je alles nog in handen hebt. de enige reden die ik kan bedenken is dat bosmeester de vraag verkeerd begrepen heeft.
 

DeletedUser

Gast
Er gebeurd helemaal niets, wij hebben ook interne overnames gehad op een wereldwondereiland en het gebouwtje bleef netjes staan.
 

DeletedUser

Gast
Goede avond
We komen er met wiki niet uit.
Als je een ww op 10 hebt en 1 stad wordt overgenomen door een speler van dezelfde alliantie. Verliest het ww dan toch 1 level en gaan daarbij evt. gs verloren?
Alvast bedankt, groet Fragix


2012-04-19 23:34:08
Beste Fragix,

Ja, het WW wordt dan onderbroken en gaat naar lvl 9, daarbij verlies je alle GS.

Met vriendelijke groet,

Bosmeester
Support Grepolis.nl

Ik weet niet wie bosmeester is, maar die heeft ook een leuke titel en zegt alweer iets anders?

Onze goede vriend Bosmeester zal zich vergist hebben, want je blijft het wonder behouden, zonder enig verlies. :)
Hier is dus 'n bewijs dat game-mods, ja zelfs gamemods, ook maar mensen zijn en dus ook fouten kunnen maken:)
 

DeletedUser12160

Gast
Volgens mij was dit een oude bug die inmiddels verholpen is.

Op een bug zal een game moderator niet snel handelen hij gaat er bij vragen van uit dat alles het doet dus hoe het bedoelt is (denk ik!)
 
Bovenaan