• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

internet delen

DeletedUser

Gast
als je het internet deelt mag je elkaar geen gs sturen en alles er op en er aan maar mag je elkaar wel aanvallen en overnemen

mvg power
 

DeletedUser

Gast
AW: internet delen

Als je de regels leest lijkt het te mogen... Maar ik weet het eigenlijk niet. Maar zou je dat willen dan? Dan ga je je vrienden/familie overnemen...
 

DeletedUser

Gast
AW: internet delen

weetje wat het hij zegt dat het mijn niet gaat lukken dus zal ik hem laten zien dat het wel kan

maar was gewoon een vraagje want kon het niet vinden en het is voor het geval dat ik wil namelijk geen ban ofzo want vind dat ik best goed bezig ben
 

DeletedUser

Gast
AW: internet delen

bij internet verbinding staat duidelijk aangegeven wat je wel en niet kan.

je kan geen ENKELE actie doe op elke / andere targets binnen 48 uur na elkaar, op elkaar kan pas na 48 uur als de verbinding uit gezet is.
 
Bovenaan