• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

internetverbinding delen

DeletedUser

Gast
Ik speel het spel pas een maandje en voor de 2de keer op mijn werk. Nu weet ik niet of er collegea zijn die dit spel ook spelen en om conflicten te voorkomen wil ik op mijn werk de instellingen veranderen.
Als ik inlog en instellingen aanklik dan krijg ik alleen de mogelijkheid om een herinneringsmails als je vakantie nog maar 2 dagen duurt aan te klikken en voor de rest geen keuze.
Kan ik ergens anders nog instellingen veranderen?
 

DeletedUser6663

Gast
Ik speel het spel pas een maandje en voor de 2de keer op mijn werk. Nu weet ik niet of er collegea zijn die dit spel ook spelen en om conflicten te voorkomen wil ik op mijn werk de instellingen veranderen.
Als ik inlog en instellingen aanklik dan krijg ik alleen de mogelijkheid om een herinneringsmails als je vakantie nog maar 2 dagen duurt aan te klikken en voor de rest geen keuze.
Kan ik ergens anders nog instellingen veranderen?
Zolang je niet weet welke spelers op je werk op dezelfde wereld als jij spelen kan je er niks aan doen.
 

rbm007

Hopliet
Zolang je collega's niet op jouw computer/account naar Grepolis gaan is er niet veel aan de hand. De supportdienst kan dit verschil volgens mij wel maken.
 

DeletedUser

Gast
Foutje, was vergeten erbij te vertellen dat ik ploegendienst werk en dus deze pc moet delen.
 

DeletedUser6663

Gast
Zolang je collega's niet op jouw computer/account naar Grepolis gaan is er niet veel aan de hand. De supportdienst kan dit verschil volgens mij wel maken.

Het ligt er aan of iedereen gebruik maakt van dezelfde internet verbinding.
 

DeletedUser3865

Gast
Foutje, was vergeten erbij te vertellen dat ik ploegendienst werk en dus deze pc moet delen.
Als je hiervoor geband wordt kan je dit gewoon uitleggen aan de support.
Meestal zullen ze dan wel de accounts weer vrijgeven dan. Als je pech hebt zal er echter maar op 1 van de accounts verder gespeeld kunnen worden. Dan zal je dus op een andere wereld verder moeten.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie wel hoe het gaat lopen. In ieder geval bedankt voor jullie uitleg.
 
Bovenaan