• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Internetverbinding delen

DeletedUser27979

Gast
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren mijn internetverbinding gedeeld, omdat ik dacht dat dat moest als je samen met iemand wil spelen. Echter kom ik er nu achter dat we nu veel moeilijker samen kunnen spelen omdat je elkaar niet kan helpen. Wij hebben echter ook helemaal niet het zelfde internet dus ik hoef dit eigenlijk ook helemaal niet te hebben.

Is er een mogelijkheid om dit te verwijderen?

Mvg,
Thomas
 

DeletedUser23442

Gast
Ja hoor, bij instellingen ==> gedeelde internetverbinding, waar je deze ook hebt ingesteld, zie je met wie jij je internet verbinding deelt en kun je deze ook weer verwijderen.

Ik geloof dat dit alleen niet te kort na het instellen kan maar je een x aantal uur moet wachten (om misbruik te voorkomen)

Hoeveel uur dat precies is staat daar beschreven
 

DeletedUser26399

Gast
Dat is 72uur, echt irritant, als je wilt samenspelen met je broer, dan kan dat gewoon niet en soms verliest je ally er gewoonweg steden door. Want jij bent enige die on is en kan helpen, maar je mag niet omdat je broer er toevallig mee gehandeld heft via markt. Want als ik wil handelen via de markt, dan krijg ik ook problemen, terwijl dat een uitzondering is. Enige oplossing is het gewoon uitzetten en hopen dat de support het niet ziet. Staat nu al zeker een maand niet aan. Ondanks feit dat ik amper iets doe met mijn broer laat ik dit toch uitstaan. Sinds ie eens 2 weken in VM is gegaan, ie is er de 21ste feb uitgekomen, staat al van daarvoor uit. Meer dan een maand dus, minstens 40 dagen.
 

DeletedUser199

Gast
Dat is 72uur, echt irritant, als je wilt samenspelen met je broer, dan kan dat gewoon niet en soms verliest je ally er gewoonweg steden door. Want jij bent enige die on is en kan helpen, maar je mag niet omdat je broer er toevallig mee gehandeld heft via markt. Want als ik wil handelen via de markt, dan krijg ik ook problemen, terwijl dat een uitzondering is. Enige oplossing is het gewoon uitzetten en hopen dat de support het niet ziet. Staat nu al zeker een maand niet aan. Ondanks feit dat ik amper iets doe met mijn broer laat ik dit toch uitstaan. Sinds ie eens 2 weken in VM is gegaan, ie is er de 21ste feb uitgekomen, staat al van daarvoor uit. Meer dan een maand dus, minstens 40 dagen.
Oh ja, ik raak zo enorm opgewonden van badboys.
Praat dirty tegen me, Graceus, vertel over al je badboy daden, ik ben dol op een rebel <3
 

DeletedUser27281

Gast
Dat is 72uur, echt irritant, als je wilt samenspelen met je broer, dan kan dat gewoon niet en soms verliest je ally er gewoonweg steden door. Want jij bent enige die on is en kan helpen, maar je mag niet omdat je broer er toevallig mee gehandeld heft via markt. Want als ik wil handelen via de markt, dan krijg ik ook problemen, terwijl dat een uitzondering is. Enige oplossing is het gewoon uitzetten en hopen dat de support het niet ziet. Staat nu al zeker een maand niet aan. Ondanks feit dat ik amper iets doe met mijn broer laat ik dit toch uitstaan. Sinds ie eens 2 weken in VM is gegaan, ie is er de 21ste feb uitgekomen, staat al van daarvoor uit. Meer dan een maand dus, minstens 40 dagen.
Ook wel slim om dat op het forum te melden :')
 
Bovenaan