• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag intimideren

DeletedUser

Gast
bij wie moet ik zijn ik ben gewoon het spel aan het doen word ik door numpcorn uitgescholden en dat wil ik toch melden dit zijn de woorden Krijg de tering vieze vuile kale kanker hermafrodiet autistische kutzak
dit pik ik niet wat moet ik doen.

DeletedUser23782

Gast
Dat is vervelend om te horen, helaas hou je altijd van die spelers in het spel.
Je kunt hierop twee dingen doen:
1. Als het via een bericht gebeurd kun je het bericht melden dat doe je doormiddel van door op dit:
BOgMm.jpg
te drukken naast de spelersnaam. Als je op dat knopje drukt dan kun je een motivatie voor de klacht erbij zetten en dan kijkt er een moderator naar.
2. Je kunt ook bij Support een regelschending melden, support kun je vinden bij instellingen. Je moet dan de spelersnaam invoeren en bij bericht je motivatie voor het probleem.

DeletedUser10470

Gast
De enige manier waarop de Support het bericht kan zien is door het berichte melden (1e optie in het bericht van Jeroen712). Door enkel een ticket aan te maken krijgt de support alsnog geen bericht te zien en kunnen ze dus geen actie ondernemen.

Bovenaan