• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Iota: Gaat ie echt stoppen?

DeletedUser

Gast
Hallo,

zoals veel spelers van Iota al weten heeft ID de WW van Iota gewonnen.
Maar hoe gaat het nu verder?
Kan iedereen gewoon rustig verder blijven spelen of gaat Iota er als het waren aan?
Ik hoop niet het 2e, aangezien er zoveel spelers gewoon lekker willen spelen ook al zitten ze niet in een sterke ally.
Spelers als ik die dagen tijd in 1 wereld hebben gesticht, en dan te horen krijgen dat hun favo-wereld stoppen gaat alleen vanwege de wereldwonderen? Ikzelf vind dit erg triest.

Als dit ''gerucht'' waar, dan is Grepo voor mij en enorm veel andere spelers voorbij, met een naar einde.

Graag meer info , en de groeten van Black-Lord
 

DeletedUser16383

Gast
De wereld gaat niet gelijk stoppen.
Het stopt als de wereld onder de 300 actieve spelers komt.
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht als alle 7 wereldwonderen door 1 alliantie zijn overgenomen toch?
 

DeletedUser5317

Gast
Persoonlijk ben ik van mening dat Iota nog lang mag bestaan!
Het begint nu nog maar pas ;)
En het is niet omdat ID eerst de ww's had gewonnen dat ze alle 7 de ww's in hun handen krijgen, in tegendeel ze hebben er nog maar 2 over gehouden na de aanvallen reeks van CQ...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Voorlopig is er nog geen einde in zicht voor wereld Iota. Dit komt inderdaad pas wanneer het aantal actieve spelers daalt onder de 300. Momenteel zit wereld Iota nog aan ruim 1.300 spelers.

Wij zullen tijdig aankondigen wanneer het zover is, daarnaast komt er 4 weken vóór afronding een countdown in beeld op de betreffende wereld.

Maar geen zorgen dus; wereld Iota draait nog wel een tijdje door. :)
 

DeletedUser

Gast
Persoonlijk ben ik van mening dat Iota nog lang mag bestaan!
Het begint nu nog maar pas ;)
En het is niet omdat ID eerst de ww's had gewonnen dat ze alle 7 de ww's in hun handen krijgen, in tegendeel ze hebben er nog maar 2 over gehouden na de aanvallen reeks van CQ...

en denk maar niet dat jij daar een aandeel in had of CQ alleen mauso hebben jullie gesloopt ;)
door stoppers zijn er spooksteden ontstaan waardoor er sommige WW's kapot zijn gegaan
 

DeletedUser5317

Gast
en denk maar niet dat jij daar een aandeel in had of CQ alleen mauso hebben jullie gesloopt ;)
door stoppers zijn er spooksteden ontstaan waardoor er sommige WW's kapot zijn gegaan

Ik denk dat jij niet echt weet hoe onze ally in elkaar zit, wij staan allemaal klaar voor elkaar, het feit dat er spooksteden bij jullie ontstonden is dus een teken dat jullie niet vertrouwen op elkaar en dat jullie te weinig communiceren...
(My Opinion)
 

DeletedUser

Gast
Hallo,

zoals veel spelers van Iota al weten heeft ID de WW van Iota gewonnen.
Maar hoe gaat het nu verder?
Kan iedereen gewoon rustig verder blijven spelen of gaat Iota er als het waren aan?
Ik hoop niet het 2e, aangezien er zoveel spelers gewoon lekker willen spelen ook al zitten ze niet in een sterke ally.
Spelers als ik die dagen tijd in 1 wereld hebben gesticht, en dan te horen krijgen dat hun favo-wereld stoppen gaat alleen vanwege de wereldwonderen? Ikzelf vind dit erg triest.

Als dit ''gerucht'' waar, dan is Grepo voor mij en enorm veel andere spelers voorbij, met een naar einde.

Graag meer info , en de groeten van Black-Lord

dit klopt inderdaad ID heeft de bob de bouwer race gewonnen door hun WW 3 oceaanen weg
aan de rand van de wereld te bouwen terwijl CQ dit aan de grens met ID deed :p

maar nu kan ID haast geen weerstand bieden aan de overweldigende kracht die CQ voor hun zet
dus er is nog genoeg actie te beleven ;)
 

DeletedUser18143

Gast
dit klopt inderdaad ID heeft de bob de bouwer race gewonnen door hun WW 3 oceaanen weg
aan de rand van de wereld te bouwen terwijl CQ dit aan de grens met ID deed :p

maar nu kan ID haast geen weerstand bieden aan de overweldigende kracht die CQ voor hun zet
dus er is nog genoeg actie te beleven ;)


Ja, dat komt omdat ID de ww race dus inderdaad had gewonnen, en ze het eigenlijk daarna niet leuk meer vonden. En waarom zou je je WW's vlak bij ID zetten? Je speelt dit spel voor de lol maar eigenlijk ook om het te winnen, als je altijd verliest is er dan eigenlijk ook geen bal aan of wel? Dus ID heeft voor het winnen gekozen en CQ voor de spanning, ook leuk alleen dan niet gaan zeuren als je verloren hebt.
 

DeletedUser5317

Gast
Er is nog niets verloren ;)
de wereld is pas gewonnen als alle 7 ww's in één ally zijn handen ligt.
 

DeletedUser

Gast
Echt? LOL! Toen ik stopte, had ik mijn steden keurig overgedragen. :)

wij hebben in korte tijd heel veel stoppers gehad en daardoor konden we veel steden niet over nemen en ja dan heb je nog aso's die gewoon in delete gaan en niks vertellen enz.
 

DeletedUser

Gast
Dus ID heeft voor het winnen gekozen en CQ voor de spanning, ook leuk alleen dan niet gaan zeuren als je verloren hebt.

Voor het winnen gekozen? Jullie hadden gwn zo véél geluk, jongeman. Herinner je je SpastischeShotgun nog?

wij hebben in korte tijd heel veel stoppers gehad en daardoor konden we veel steden niet over nemen en ja dan heb je nog aso's die gewoon in delete gaan en niks vertellen enz.

Laat maar weer eens zien uit wat voor soort leden jullie bestaan.
 

DeletedUser

Gast
Voor het winnen gekozen? Jullie hadden gwn zo véél geluk, jongeman. Herinner je je SpastischeShotgun nog?



Laat maar weer eens zien uit wat voor soort leden jullie bestaan.

Wat is er eigenlijk speciaal aan spastisch geval?
ik hoor er altijd maar over maar weet nooit wat er speciaal aan is ???
 
Bovenaan