• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Ipad

DeletedUser26104

Gast
Waarom is het niet mogelijk , als je op de iPad speelt je eigen spelers aan te vallen voor een io.?
Ik krijg een schermpje achter een scherm die ik alleen maar met nee kan beantwoorden.
Het is niet mogelijk om als ipadspeler je eigen allyleden aan te vallen( browserversie), daarvoor moet ik iedere keer naar de app toe.
 

DeletedUser23442

Gast
Dat dit scherm niet goed werkt zal komen doordat de browserversie eigenlijk niet gemaakt/bedoeld is voor tablets.

Voor op een tabblad wordt enkel de app ondersteund, de browserversie niet.

Voor 90% is het via de browserversie wel gewoon speelbaar, maar aangezien deze dus alleen voor de pc wordt genaakt kunnen bepaalde dingen op een tablet niet/anders werken
 

DeletedUser27037

Gast
Heel simpel, aangezien ik ook via mijn iphone speel op de browser ipv de app zelf, als je iemand aanvalt van jou eigen alliantie, dan gaat het venster met de vraag : weet je het zeker dat je je alliantie genoot aanvalt achter het scherm waar je troepen staan. Oplossing : Gewoon het scherm sluiten van je troepen of je klikt even goed op het venstertje achter het grote scherm en dan komt die naar voren waar je ook een ja ziet staan.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Bovenaan