• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Is er een windowsphone-app?

DeletedUser20348

Gast
Is er een mogelijkheid om met een windows-phone te spelen want via de gewone browser is vrij licht uitgedrukt tamelijk uitdagend. BVD
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Helaas niet. Onze app wordt o.a. draaiende gehouden op Adobe Air, echter biedt Adobe nog geen ondersteuning voor Windows telefoons. In die zin zijn wij dus afhakelijk van Abode, helaas.
 

DeletedUser23442

Gast
De mobiele browserversie

https://nl.grepolis.com/mobile/mobile.php?

Is wel een prima alternatief voor de app. Ik kan het zelf niet uitproberen, maar het lijkt me dat dit op een windowsphone wel gewoon moet werken.

Het biedt helaas niet de volledige functionaliteit van de app of site en er zijn veel dingen die hiermee niet kunnen.
Maar de meeste standaard dingen (troepen bouwen, gebouwen bouwen, berichten lezen/sturen, het forum bekijken, aanvallen* en verdedigen enz..) kunnen wel gewoon prima

Sterker nog, het forum op deze mobiele site is 100x zo fijn als die in de app.

*Om aan te kunnen vallen moet je wel de BB van de stad weten, want opzoeken op de kaart kan niet. Je kan wel een lijst zien met andere steden op je eigen eilanden, maar dus niet op de kaart zoeken
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
De mobiele browserversie

https://nl.grepolis.com/mobile/mobile.php?

Is wel een prima alternatief voor de app. Ik kan het zelf niet uitproberen, maar het lijkt me dat dit op een windowsphone wel gewoon moet werken.

Het biedt helaas niet de volledige functionaliteit van de app of site en er zijn veel dingen die hiermee niet kunnen.
Maar de meeste standaard dingen (troepen bouwen, gebouwen bouwen, berichten lezen/sturen, het forum bekijken, aanvallen* en verdedigen enz..) kunnen wel gewoon prima

Sterker nog, het forum op deze mobiele site is 100x zo fijn als die in de app.

*Om aan te kunnen vallen moet je wel de BB van de stad weten, want opzoeken op de kaart kan niet. Je kan wel een lijst zien met andere steden op je eigen eilanden, maar dus niet op de kaart zoeken
Helemaal met je eens.
Gelukkig staat werken aan het alliantieforum op de planning!
 

DeletedUser23442

Gast
Helemaal met je eens.
Gelukkig staat werken aan het alliantieforum op de planning!

Tsja, dat het op de planning staat zegt helaas niets heeft het verleden wel bewezen :(
Ook dit staat vgm al ontzettend lang op de planning, zoals wel meer dat staat zonder dat er echt iets gedaan wordt.

Maar laten we hopen dat het ooit verbeterd wordt ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22668

Gast
Alliantie forum werkt idd fijner, maar troepen bouwen/gebouwen gaat 100x slomer, dat is bij 2 steden niet zo erg, maar bij 50 steden gaat dat al te lang duren denk ik.
 

DeletedUser20348

Gast
De mobiele browserversie

https://nl.grepolis.com/mobile/mobile.php?

Is wel een prima alternatief voor de app. Ik kan het zelf niet uitproberen, maar het lijkt me dat dit op een windowsphone wel gewoon moet werken.

Het biedt helaas niet de volledige functionaliteit van de app of site en er zijn veel dingen die hiermee niet kunnen.
Maar de meeste standaard dingen (troepen bouwen, gebouwen bouwen, berichten lezen/sturen, het forum bekijken, aanvallen* en verdedigen enz..) kunnen wel gewoon prima

Sterker nog, het forum op deze mobiele site is 100x zo fijn als die in de app.

*Om aan te kunnen vallen moet je wel de BB van de stad weten, want opzoeken op de kaart kan niet. Je kan wel een lijst zien met andere steden op je eigen eilanden, maar dus niet op de kaart zoeken

Thnxs, zal het proberen

Geprobeerd, werkt prima, lekker oldscool
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan