• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Is het mogenlijk je naam 1malig te veranderen?

DeletedUser9969

Gast
Beste forumleden,

Ik ben nu al een aantal jaren op grepolis aan het spelen.
Sinds ik 12 was heb ik dit account aangemaakt en ben nu alreeds 18.
Daarom vindt ik mijn naam al een beetje oud en tijd voor vernieuwing.
Jullie zouden zeggen maak gewoon een nieuw account aan en het probleem is opgelost.
Het probleem is als je tal van goud op je account hebt staan wil je je account niet zomaar verlaten en een nieuwe starten.
Daarom zou het handig zijn om mijn naam te kunnen veranderen.
Het kan mogelijk worden door een email te sturen, maar ik heb een beetje geprutst vroeger met men e-mailadres en heb per ongeluk mijn email veranderd naar een banned mail account... Tuurlijk blijft die aanvraag naar dat adres staan en kan ik deze niet veranderen.
Is er een mogelijkheid om deze problemen op te lossen?

Mvg.

treebeard

DeletedUser26146

Gast
Je kan je goud via een tussenpersoon naar je nieuwe account verhandelen mocht je geen optie vinden om je naar te wijzigen :)

DeletedUser23782

Gast
Om technische redenen is het niet mogelijk om je naam te wijzigen.

Indien je werkelijk een nieuwe naam zou willen kiezen kan je een nieuw account aanmaken. Let dan wel op de regel dat geen enkele speler twee accounts, gelijktijdig, op een zelfde wereld mag beheren.

Bron: Antwoord op supportaanvraag

DeletedUser9969

Gast
ik zal proberen eens een email te sturen maar de kans is klein dat ze dat zullen doen denk ik ..

Bovenaan