• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Job Cohen

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie ervan?

Ik denk dat hij een hele goede opvolger van Wouter Bos is, en PVDA staat nu ook eerste in de peilingen ;)
 

DeletedUser

Gast
Ondanks dat ie pvda'er is zou ik Cohen wel een goeie premier vinden.
 

DeletedUser

Gast
Jobb ben jij het niet? :p
Zal vast meevallen :)

Ah, hebben jullie het nu al door :p Dus ik zou me maar niet pesten. Als ik minister-president word zal ik jullie allemaal laten vermoorden ;)

Nee, maar ik woon wel in Amsterdam :p
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het eerder een slimme actie van de PvdA om zetels te winnen.

Maar ik ben rechts, dus nee. Ik zal het een slechte premier gaan vinden.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet weinig van die man af. Heb je niet ergens wat informatie over wat voor goeds en minder goeds hij zoal gedaan heeft de laatste tijd dat hem een goede minister zou maken?
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet... hij lijkt me wel goed enzo, beter dan Wouter die er met de zeikstaart tussen de benen vandoorgaat, maar ik woon in Rotjeknor en omstreken dus wil zo weinig mogelijk met Mokem te maken krijgen
 

DeletedUser

Gast
geef mij geert maar, wie weet wordt het dan wat beter in Nederland.

als is Job Cohen wel beter als Bakelende
 

DeletedUser

Gast
geef mij geert maar, wie weet wordt het dan wat beter in Nederland.

als is Job Cohen wel beter als Bakelende

Geert aan de macht...
Neuh...

Waarom niet?

Niet eens omdat hij een racist is, maar omdat hij het nevernooit gaat kunnen waarmaken wat hij nu zegt. Denk maar eens na. 21e eeuw? Nee, gaat niet werken

OT: Eerst was mijn intentie op de PVDA te stemmen, ook al ben ik minderjarig. Ik vond Bos wel een goede gozer, maar na zijn aftreden was hij voor mij een mietje a la creme
Nu ben ik blij dat Cohen er is, hij geeft mij wel een goeie indruk
 
Bovenaan