• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community Juli editie van InnoGames TV gelanceerd!

DeletedUser20686

Gast
InnoGames TV - juli editie!

Beste spelers,

De editie van juli staat vanaf nu online. Zoals elke maand praten onze game designers, community managers en ontwikkelaars tegen je vanuit Hamburg om jou zo de laatste nieuwtjes te brengen van je favoriete spel.

In de aflevering van juli van InnoGames TV, komt Grepolis game designer Marcel jullie het aankomende Thracie event zien. Daarnaast zien we in deze aflevering de gloednieuwe Rising Generals trailer. Ook brengt Nino, de product manager van Tribal Wars 2 jullie op de hoogte over de belangrijkste dingen omtrent hun closed beta. Daniel van Forge of Empires presenteert de gloednieuwe iPad App en introduceren Robert en Thomas van Tribal Wars het red het koningshuis event. Op het laatste zien jullie nog kort een stukje over de E3, en wat InnoGames daar liet zien!

[video=youtube;8sybXh0pmE0]http://youtu.be/8sybXh0pmE0[/video]​

Bekijk nu de aflevering van juli en geef ons jouw feedback! We horen graag van je!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team

Nieuwe maand, nieuwe InnoTV.
 

DeletedUser19654

Gast
En het is nog niet eens juli :O

Best wel benieuwd naar het nieuwe event
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Battle juice... hm oke...? ;P

Jaa! Nieuw event voor grepolis ziet er nog leuk uit :)
Rising Generals ziet er ook niet slecht uit :O! Kvraag me af of je ook die troepen zelf kan besturen?
Tribal Wars 2 ga ik zeker uitproberen aangezien hij zei dat je met nieuwe tactics moet komen en het dus voor iedereen nieuw zal zijn.
 

DeletedUser

Gast
Relax zei een halfjaar geleden dat TW2 er snel zou zijn, dus als hij nu zegt dat het er héél snel is, duurt het waarschijnlijk nog anderhalf jaar.
 

DeletedUser22651

Gast
Superevent! Maar één opmerking:

Ze zeggen dat je huurlingen kunt krijgen met alledaagse activiteiten. Dat zeiden ze bij Hephaistos ook. Betekent dat dus dat iedere keer iets goedkoops onderzoeken en weer annuleren je van die groepen huurlingen kunt krijgen? Dat gaat wel erg makkelijk dan, tenminste, dat was zo bij Hephaisots' smidse
 

DeletedUser

Gast
Superevent! Maar één opmerking:

Ze zeggen dat je huurlingen kunt krijgen met alledaagse activiteiten. Dat zeiden ze bij Hephaistos ook. Betekent dat dus dat iedere keer iets goedkoops onderzoeken en weer annuleren je van die groepen huurlingen kunt krijgen? Dat gaat wel erg makkelijk dan, tenminste, dat was zo bij Hephaisots' smidse

jep, maar nu zullen ze deze giften instellen op gebouwen/troepen die het minst worden gemaakt/onderzocht etc.
Ik zag ook dat je die troepen kan kopen met goud dus wordt wel weer zo'n event maar ja zag er wel leuk uit, is een keer iets anders dan normaal :p
 

DeletedUser20686

Gast
Relax zei een halfjaar geleden dat TW2 er snel zou zijn, dus als hij nu zegt dat het er héél snel is, duurt het waarschijnlijk nog anderhalf jaar.

Dat zei ik inderdaad, misschien had ik hem dan ook al verwacht ondertussen, echter zorgen ze er wel voor dat het product stevig in zijn schoenen staat voor het echt gelanceerd wordt.
 

DeletedUser19654

Gast
Nou iig is de beta van TW2 er :D

Verder hoop ik wel dat ze 't wat moeilijker maken event. Want als dat net zo is als mij de smidse dan is het wel erg gemakkelijk om aan een hoop troepen te kunnen komen.
 
Bovenaan