• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Kaarten maken

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Ik gebruik op dit moment http://nl.grepolismaps.org/

Maar ik vind dat de kaarten die ik daarmee maak vaak onduidelijk zijn vooral als je een wat groter gebied wilt bekijken dan is het soms erg onduidelijk welke steden van wie is omdat die puntjes soms zo klein zijn dat je de kleuren amper kunt onderscheiden.

Dus is mijn vraag kent iemand een programma of website die gebruiksvriendelijk is en waar ik kaarten kan maken die duidelijk en overzichtelijk zijn?
 

Armand0

Manticore
grepointel.com heeft ook een map functie, mogelijk dat die handiger is. Gebruik hem verder zelf nooit zo, maar maak überhaupt nooit meer kaarten
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

Zeus en Jupiter

Boogschutter
Laatst bewerkt:

DeletedUser22289

Gast
Dat zijn de enige 2 websites dat je zal vinden, je kan de sterkte van het zoomen wel aanpassen dat heeft vaak ook al een verschil.
Verder kan je altijd printscreens maken!
 
Bovenaan