• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

kan ik geband worden voor schichten ?

toverdoos

Slingeraar
hallo :)

even een vraagje kan je geband worden als iemand de hele dag zou schichten ?
dat ik al men steden alleen maar temple's bouw en dan specifiek 1 iemand schicht?
en dat voor een langdurige periode ? zo ja voor hoe lang mag ik die gene dan wel schichten?
 

Armand0

Manticore
Ik krijg op Hyperborea letterlijk al jaren lang dagelijks ca. 10-20 schichten/bevingen naar me toe geslingerd, en naar mijn weten is er nog nooit iemand voor geschorst.

Dus je bent safe. Moet bij gezegd worden, het is wel een beetje kansloos :)
 

DeletedUser23789

Gast
Er is geen specifieke periode waarin je gegarandeerd zonder consequenties dergelijke plannetjes kunt uitvoeren. Als je speelt met als enige doel iemand buitensporig veel te schichten en verder niets bereikt, zou het wel eens kunnen dat je daarvoor gerapporteerd wordt door de ontvanger van al die spreuken. Dan wordt die melding bekeken en loop je het risico dat het gevolgen heeft voor je account in de vorm van bijvoorbeeld een waarschuwing of een schorsing.

Omdat het niet ons doel is om spelers streng te beperken in hoe zij aan het spel invulling willen geven en wat voor strategieën zij willen toepassen, komen waarschuwingen of schorsingen voor dit soort voorvallen overigens wel zeer weinig voor. Ga daarom voor jezelf na of je in extreme mate voldoet aan de bovenstaande beschrijving en neem dat mee in je risico analyse.
 
Bovenaan