• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Kan je het leger zien als...?

DeletedUser

Gast
Mijn vraag is:

Kan je het vijandelijke land/zee leger zien als:

- de aanvaller je schepen allemaal verslaat maar niet al je landeenheden?
- de aanvaller een landaanval doet en al je landeenheden verslaat, maar je schepen niet?
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

- de aanvaller een landaanval doet en al je landeenheden verslaat, maar je schepen niet?

Als je over land iemand aanvalt maakt het niet uit of je wint of verliest, je ziet sowieso de schepen die op dat moment in die stad liggen. Bedoel je dat?
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

Dat is ook iets wat ik nog niet wist, maar ik bedoelde eigenlijk of de verdediger dan ziet met wat voor landeenheden de aanvaller aanviel.
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

Dat is ook iets wat ik nog niet wist, maar ik bedoelde eigenlijk of de verdediger dan ziet met wat voor landeenheden de aanvaller aanviel.

de verdediger ziet altijd alle troepen van de aanvaller
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

Huh lol. Ik dacht dat als alles verslagen werd, dat je dan niet ziet hoeveel er kwam. Maar blijkbaar is dat alleen als je aanvalt.

Bedankt Ephor en Girewi!
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

Als je als aanvaller alles verliest zijn er geen troepen die je bericht kunnen geven hoeveel er nog staat.

Als je als verdediger alles verliest heb je je inwoners van je stad nog die je de informatie geven.

(zo kan je het zien :p)
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

ik heb ooit gehoord als je met schepen aanvalt dat je ook altijd de landeenheden in het rapport kunt zien klopt dat?
 

DeletedUser

Gast
AW: Kan je het leger zien als...?

Nee klopt niet, je kan dan alleen de vloot zien ;)

mits je wint :p

Met boten MOET je winnen als je wilt zien hoeveel boten je tegenstander had liggen. Met je landleger maakt het niet uit.
 
Bovenaan