• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Kan niet stichten op de zelfde eiland.

DeletedUser30138

Gast
Zoals de titel al zegt kan ik opeens niet op de zelfde eiland stichten wat wel mogelijk was een dag daarvoor.

Ik speel op Cythera nl67.

Hoort dit zo?
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Gaat het om een eiland met boerendorpen?
En krijg je een speciale melding dat je niet kunt stichten daar of is de plek zelf verdwenen?
 

DeletedUser30138

Gast
Gaat het om een eiland met boerendorpen?
En krijg je een speciale melding dat je niet kunt stichten daar of is de plek zelf verdwenen?

Het gaat om een eiland met boerendorpen. Want ik wil een tweede stad om mijn eerste eiland. Ik krijg geen melding. Ik kan simpel weg helemaal niet stichten er is geen optie, geen flag.
 

svenboy9

Winnaar Adventskalender 2020
Dat kan inderdaad niet altijd, hoe dat precies zit zou ik niet meer weten.
Ik geloof dat het iets te maken heeft met het eindspel, dat die plekken pas beschikbaar komen bij het eindspel.
Maar het klopt dus inderdaad dat je soms niet kunt stichten op bepaalde plekken, alleen nieuwe mensen kunt uitnodigen.
 

DeletedUser24096

Gast
Elke plek moet eerst bezet worden door een speler voordat het een sticht plek kan worden. Spelers met 175 punten worden gereset en dan kan je er bijvoorbeeld stichten. Of als een spookstad verdwijnt wordt het ook een stichtplek maar op andere manieren kan het niet.
 

DeletedUser30138

Gast
Ik heb toch besloten om op een andere wereld te beginnen i.v.m. de reden dat ik geen vrienden kan uitnodigen op die wereld. Maar ik wil jullie toch allemaal bedanken!
 
Bovenaan