• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kan niet wachten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot er een nieuwe wereld komt, ik ga dan echt weer iets voor mezelf beginnen, kunnen jullie ook niet wachten tot er een nieuwe wereld komt(op Grepolis bedoel ik dan!)
Bij deze wil ik ook mijn forumvrienden vragen of ze zich dan bij mij aan willen sluiten....
 

DeletedUser2057

Gast
Ik zou me graag bij je aansluiten, maar ik heb je even opgezocht op grepostats en ik vind het niet overtuigend. Sinds ik me ontpopt heb tot prospeler heb ik al een aantal interessante aanbiedingen gekregen, maar ik zal over je aanbod nadenken.
 

AriChibi

Hydra
Wellicht, wellicht. Momenteel al een stuk of 20 uitnodigingen open. Op dit moment sta je op plek 170.429
 

DeletedUser

Gast
Ik speel niet meer en dat ga ik ook niet doen ook!!!!!¡¡¡
 

DeletedUser18750

Gast
ik wacht ook op nieuwe wereld zodat ik weer kan spelen. heb het spel ruim een jaar niet meer gespeeld en ik kom terug denk leuk ff op wereld naxos! kom ik in oc 44 die als erg verdeeld is en nadat mijn beginnerbeschremming is afgelopen kan ik het wel meteen zo goed als op geven omdat ik gewoon vast zit tussen alliantie dus ik wil eigenlijk wel dat er snel weer wereld komt zodat ik fatsoenlijk dit spel kan spelen zonder dat ik meteen veroverd word ofzo
 

DeletedUser24422

Gast
Ik zal wel een kijkje nemen op de volgende wereld met oud systeem (en als er geen instabuy meer is).
Zal wel een goede ally kunnen joinen wss..
 

DeletedUser18750

Gast
ik gebruik ook goud maar eigenlijk alleen maar voor cp niet voor gs of dingen sneller uitbreiden ofzo (ik he niet echt last van mensen die goud gebruiken, weet niet hoe jullie er tegenaan kijken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan