• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Ketenbliksem

DeletedUser

Gast
Mijn vraag, hoe krijgen mensen het voor elkaar om met behulp van ketenbliksem in enkele seconden tientallen spreuken in te zetten?
smiley_emoticons_confusednew.gif

Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar aangezien schicht 200 gunst kost, hoe kunnen mensen dat dan tientallen keren inzetten binnen een seconde?
Kan iemand mij dus uitleggen, hoe dat ritueel precies werkt?
Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Gast
Hoe is het dan mogelijk om zo'n spreuk 30 keer in te zetten binnen een seconde?
 

DeletedUser22575

Gast
Dat is volgens mij sowieso onmogelijk :p.


Vijandelijke spreuken kunnen om de 2 uur worden gebruikt.
 

DeletedUser

Gast
Op lamia had ik net veel deff gezet bij een overname.
Ik kreeg opeens 32 rapporten dat er ketenbliksem was ingezet en er iedere keer troepen waren gestorven.
Allemaal binnen 2 seconden!
 

DeletedUser

Gast
Als het door één persoon is is het onmogelijk, door meerdere = afgesproken uur en zo snel mogelijk klikken. (eventuele countdown via skype doen en dergelijke)
 

DeletedUser

Gast
Een keer ketenbliksem, geeft iedere ondersteuning een eigen rapportje (zoals je voorheen voor iedere ondersteunende stad een eigen rapportje kreeg). Dus 30 steden OS, is 30 rapportjes. Lijkt maar zo dus.
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Hoe is het dan mogelijk om zo'n spreuk 30 keer in te zetten binnen een seconde?

Waarschijnlijk omdat elke rapport die jij krijg voor 1 stad is waarvan os is gestuurd.

Dus heb jij uit 30 steden os naar "stad x" gestuurd, en op stad x wordt er ketenbliksem ingezet krijg je 30 rapporten met daarin het aantal troepen wat er is gedood door de spreuk.
 

DeletedUser

Gast
Waarschijnlijk omdat elke rapport die jij krijg voor 1 stad is waarvan os is gestuurd.

Dus heb jij uit 30 steden os naar "stad x" gestuurd, en op stad x wordt er ketenbliksem ingezet krijg je 30 rapporten met daarin het aantal troepen wat er is gedood door de spreuk.

Super bedankt, hier was ik naar opzoek.
Zouden ze eens moeten aanpassen, misschien een goed idee?
 
Bovenaan