• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King of the hill

DeletedUser

Gast
Oude topic was verouderd
Maar toch het oude vertrouwde king of the hill!

Rent de huivel op


MY HILL!
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Verbannd jou van de heuvel omdat je leugens verkoopt :p
My hill.
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Gooit jou er af met een van mijn fantastische judo-worpen, my hill.
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Belt sadam boesijn.

Sadam boesijn heeft je opgeblazen!

MY HILL
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Laat jou op je kleine heuveltje staan en maakt zelf een twee keer zo grote heuvel en dat is lekker my hill.
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Graaft zich door de heuvel en ziet de heuvel kleiner worden..
En ziet dat mijne groter is

MY HILL
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Ik laat een aapjes-huurmoordenaar je vermoorden met een kussen. Aangezien dat enige tijd duurt ben ik ondertussen al je mannen aan het ompraten. Jij, C-Hero, bent nu helemaal afgeleid door het aapje met het kussen. Ik laat daarom drie van jou (nu mijn) beste mannen op je af komen om je te vermoorden. Ik laat enkele senatoren ze in de gaten houden (Eenmal op dreef doden die mannen iedereen, de senatoren zijn zeker nodig!) en vertrek naar de heuvel.

Aangezien er geen beveiliging is kan ik er gewoon op stappen.
Al snel zie ik geen enkele vijand en begin me te vervelen.
Ik bouw snel een muur rond de heuvel en zet er torens bij. In de torens zitten boogschutters en wachters, die jou, poster na mij, ziet aankomen. Hij zou je direct doodschieten. Als je door de muur geraakt is dat natuurlijk al een hele prestatie: Ik zou het je zelfs bijna niet nadoen. Maar dan zijn er van die Acid-Watervallen. Het lijken gele watervallen. Je moet er door lopen om op de heuvel te komen. Helaas, wie door de watervallen loopt word geraakt door een bijtend zuur: Acid. Er blijven slechts enkele botten over.

Na deze dingen te hebben geinstaleerd loop ik rustig verder, opnieuw de heuvel op. Maar al snel verveel ik me weer, dus ik bouw een klein dorpje op de heuvel. Al snel komen er enkele prachtige gebouwen bij en al snel heb ik een heuse stad. Ook ontdek ik een geheime tunnel onder de heuvel. Die laat ik snel volproppen met acid. Durf jij nu nog de heuvel op gaan?
 

DeletedUser3865

Gast
AW: King of the hill

ik loop de heuvel op zonder problemen en duw je het zuur in in de ondergrondse tunnel.

MY HILL :p
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Haha, ik heb er voor gezorgt dat het zuur uit de grond springt. Het valt neer op de volledige aarde en die bestaat niet meer. Ik ben een God en schep een nieuwe wereld. Daarop zet ik een heuvel die is beveiligd met aapjes, die je moet vermoorden om de heuvel te krijgen.

MY HILL!
 

DeletedUser3865

Gast
AW: King of the hill

ik tem de aapjes zodat ze mij gehoorzamen en dan lijd ik er een op tot zelfmoordterrorist die jou aanvalt.

MY HILL
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

laat C-Hero zo'n blunder maken dat hij geen Hero meer is en aftreedt.

My hill.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: King of the hill

je hebt het fout gedaan en het infecteert alle mensen waarvan de naam begint met een "C", jij kan er slechter tegen en valt flauw waarna je van de heuvel afrolt.

MY HILL
 

DeletedUser

Gast
AW: King of the hill

Ik stuur mijn kolonisatieschepen op jou af.
My. Hill.
 
Bovenaan