• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Klacht tegen speler

DeletedUser12309

Gast
is dat ook via support?

De speler zond een andere speler een kwetsend bericht, maar dat is eigenlijk niet de hoofdreden.

Hij laat een andere - niet bij hem inwonende - persoon, onder zijn account spelen.

Persoon A zit bij alliantie 1 en persoon B zit bij alliantie 2

Persoon A speelt onder de account van persoon B

Persoon A die onder account persoon B speelt, valt mensen aan van alliantie 2

Uiteraard kan dat niet door de beugel... je eigen alliantie aanvallen

aan de andere kant is het uiteraard handig voor persoon A om het forum - en alle gegevens die binnen alliantie 2 bekend zijn - te gebruiken voor eventuele aanvallen die alliantie 1 dan zou uitvoeren.

Spionage in feite

alleen heeft persoon B zich versproken op het forum van alliantie 2.

Nu soit, kort geschetst...

Hoe bewijs je aan de verantwoordelijke van het spel dat wat ik heb gekopieerd er ook daadwerkelijk staat?

DeletedUser

Gast
AW: Klacht tegen speler

Je meldt je vermoeden via de support. De support heeft tools genoeg om te kunnen bepalen of iemand zijn account deelt met iemand anders of niet. Je hoeft dus in principe zelf geen bewijs te leveren, je vermoeden onderbouwen is echter wel een hulpmiddel voor de snelheid van het proces.

DeletedUser12309

Gast
AW: Klacht tegen speler

Dank voor de antwoorden.

Ik wou zekerheid. Klacht is ingediend.

erikdc

Slingeraar
bij mij zijn er mantis verdwenen ik had in een stad 21mantis ik doe een aanval op een stad en er gebeurt niks?? Maar mijn mantis zijn wel weg? nietmeer in mijn stad en ook geen aanval onderweg?? wat te fuck is dit, mijn rapport van enkele dagen geleden beweest van een vorige aanval dat er weldegelijk 21mantis zijn geweest, en die alemaal zijn terug gekeert. met deze aanval zijn ze ineens weg

Bovenaan