• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kleiduif

DeletedUser20905

Gast
KLEIDUIF- GAME en WIKI TEAM
Hoi allemaal,

Mijn naam is Kleiduif en ik ben sinds 13 april 2013 onderdeel van het gameteam van Grepolis.nl. Later is hier de functie als wiki moderator nog bij gekomen. Graag stel ik me aan jullie voor.

Naam:
Kleiduif

Leeftijd:
25 jaar

Mijn beroep / opleiding:
Momenteel zonder werk, hiervoor werkzaam geweest bij een elektronica zaak.

Mijn hobby's/interesses:
Voetbal en fotografie

Mijn lievelingsmuziek:
Te veel om op te noemen.

Mijn lievelingsfilmen/-series:
The Blacklist, NCIS, How I met your mother en series welke al een lange tijd zijn afgelopen. Ook films zijn er te veel om op te noemen

Ik hou niet van...
Oneerlijke mensen en mensen die hun afspraken niet nakomen.

Waar ik voor sta als teamlid:
Zelf vind ik het leuk om spelers te helpen bij problemen. Met name moeilijke problemen. Daarnaast is het altijd gezellig in het team.

Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je graag een (informeel) gesprekje met me aangaan? Dat kan! Plaats een reactie in dit topic en ik zal zo snel mogelijk reageren.

Groet,
Kleiduif

DeletedUser20905

Gast
Dan zeg ik dat ik niet bang voor je ben ;). Zeker aangezien ik nergens bang voor ben :D

DeletedUser

Gast
Heb je ooit heel erg getwijfeld bij een beslissing die je moest nemen aangaande je werk als gamemoderator?

DeletedUser20905

Gast
Natuurlijk heb ik wel eens getwijfeld. Echter als ik bij regelschendingen twijfel dan wacht ik altijd nog even wat langer om te kijken of ik alsnog 100% zeker kan zijn over de desbetreffende regelschending. Zonder 100% zekerheid zal ik dan ook niks doen. Ook overleggen we als team ook veel bij twijfel. Op die manier proberen we elkaar regelmatig te helpen.

DeletedUser20905

Gast
Je bedoelt waarschijnlijk mijn inleidingspost. De reden dat deze zo kort is is omdat ik net terug ben gekomen van mijn vakantie. Die heb ik dus voordat ik terug ben gevlogen nog even in elkaar gezet. Aankomende week zal ik de post een stuk uitgebreider maken :)

DeletedUser

Gast
Mij werd verteld dat je het zeer op prijs zou stellen om wat filosofische vragen te krijgen. Ik word niet gedwongen om dit te doen, misschien een beetje... Dus bij deze:

Wat is het doel van communicatie?

Hoe kun je weten dat je in je vorig leven in reïncarnatie hebt geloofd als je het in dit leven niet gelooft?

Wat is het verschil tussen communicatie en gebruik van taal?

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet. Hoe kan dit?

Als iets lang gaat duren, is het dan snel gedaan door? Denk aan de term 'ongeduldig'

DeletedUser18713

Gast
Hoe Zou je Reageren Als een Collega je ineens Kleiduif gaat noemen :O

DeletedUser23053

Gast
Je bent hier nu al een tijdje Gamemoderator.
Is er in die periode een grote verandering geweest die het voor jou leuker/minder leuk maakte om te blijven modereren?

DeletedUser20905

Gast
Mij werd verteld dat je het zeer op prijs zou stellen om wat filosofische vragen te krijgen. Ik word niet gedwongen om dit te doen, misschien een beetje... Dus bij deze:

Kr33log zeker weer....​

Wat is het doel van communicatie?

Communicatie kun je gebruiken om te informeren, te overtuigen, te motiveren en om instructies te geven. Al deze vormen van communicatie worden zeer regelmatig binnen het Nederlandse Grepolis team gebruikt.​

Hoe kun je weten dat je in je vorig leven in reïncarnatie hebt geloofd als je het in dit leven niet gelooft?

Dat kom je alleen te weten als je twijfelt in reïncarnatie. Als je het niet geloofd, is dat iets wat je nooit zult weten.​

Wat is het verschil tussen communicatie en gebruik van taal?

Communicatie hoeft niet met woorden te zijn, taal bestaat altijd uit woorden.​

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet. Hoe kan dit?

Dit heeft te maken met de twijfel die in elke uitspraak zit. Van niks kun je met zekerheid zeggen dat het waar is, terwijl het wel volledig waar kan zijn.​

Als iets lang gaat duren, is het dan snel gedaan door? Denk aan de term 'ongeduldig'

Het ligt misschien aan mij, maar ik zou echt niet weten wat je met deze vraag bedoelt :p

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20905

Gast
Hoe Zou je Reageren Als een Collega je ineens Kleiduif gaat noemen :O

Dan zou ik wel even heel raar staan te kijken. Gelukkig weten mijn collega's niet dat ik moderator ben :D

Je bent hier nu al een tijdje Gamemoderator.
Is er in die periode een grote verandering geweest die het voor jou leuker/minder leuk maakte om te blijven modereren?

Nee eigenlijk niet. Persoonlijk vind ik het met de dag leuker worden. Telkens verschillende vragen en uitdagingen. Ook de wijzigingen welke door Inno worden doorgevoerd (in mijn ogen soms positief en soms negatief) zorgt ervoor dat het nog steeds enorm leuk is om te blijven doen. Ook met de wat minder positieve veranderingen.

DeletedUser20905

Gast
Van waar de naam kleiduif..?

Aangezien ik niet onder mijn game naam wou moderaten, heb ik een andere naam moeten kiezen. De reden dat ik voor kleiduif heb gekozen is aangezien dat een keer IRL voor de gein tegen mij werd gezegd. Vandaar dat ik nu onder die naam moderator ben.

DeletedUser18713

Gast
Hoe Ziet er bij jou een doorsnee dag uit

en ofc
Hoe was die vandaag :)

DeletedUser20905

Gast
Hoe Ziet er bij jou een doorsnee dag uit

Momenteel is het met name solliciteren op vacatures, een beetje gamen, gedeelte modwerk. In het weekend is het vaak voetbal kijken en formule 1 (als dat op dat moment op tv is

Hoe was die vandaag :)

Vandaag begonnen met uitslapen tot half 2, gisteren ben ik namelijk thuis gekomen van mijn vakantie. Komt een beetje door het tijdsverschil, lange vlucht en geen slaap tijdens de vlucht. Verder heb ik vandaag nog wat boodschappen gedaan, tickets beantwoord, een intern overzicht voor de wiki pagina's aangemaakt, nog even op de Xbox one gegamed. Nu nog een paar wiki pagina's controleren en nog wat andere Grepo gerelateerde zaken nakijken :). Ingame heb ik me nog niet aangemeld dus daar staat de vakantiemodus nog aan.

DeletedUser20905

Gast
Kan jij jouw functies als game-mod op Grepolis en Tribal Wars 2 goed combineren?

Aangezien wij het game moderate gedeelte bij Tribal Wars 2 met z'n drieën doen (Relax, Kr33log en ik) en Tribal Wars 2 nog een jong spel is, is dit goed te combineren. Momenteel is het daar nog niet zo druk als dat het bij Grepolis is. Daarnaast is er ook nog maar 1 wereld open bij Tribal Wars 2.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Aangezien wij het game moderate gedeelte met z'n drieën doen (Relax, Kr33log en ik) en Tribal Wars 2 nog een jong spel is, is dit goed te combineren. Momenteel is het daar nog niet zo druk als dat het bij Grepolis is. Daarnaast is er ook nog maar 1 wereld open bij Tribal Wars 2.

Waarom is die Utisha game mod als ze toch niks doet?
En die Screeny ook?

Bovenaan