Kleidufje
Geloof je in Eeuwig geluk?
Verklaar je antwoord
Nee, iedereen heeft wel een keer geen geluk in zijn leven. Is ook iets wat bij het leven hoort. Ongeluk/pech is iets waar je in mijn ogen snel overheen moet stappen om weer verder door te gaan.
Als je positief denken als gelukbrenger beschouwd wel, anders niet
Is je lievelingsdier een duif?
Nee
Wat vind je ervan dat je nie in de club van Imra en mij mag?
Welke club? Blijkbaar is die club niet zo groot en bekend dat ik er echt bij zou willen.
Wat vind je ervan dat je nu een slaafje hebt?
Slaafjes werken we in het team niet mee. Samen met Aeneas zullen we de wiki eens goed aanpakken

.
Wat vind jij van de herbalancering?
Daar ben ik wel blij mee. Het is iets waar ik persoonlijk een lange tijd op heb gewacht. Grepolis was wel toe aan een grote vernieuwing. Ik ben blij dat de mythische eenheden een stuk interessanter zijn geworden. Misschien dat ik ze nu ook wel wat meer zal gaan gebruiken.
Wat vind jij het leukste en het minst leuke aan Grepolis?
Het leukst vind ik het samen strijden tegen andere spelers/allianties en dan met name met een kleine groep tegen een grote groep. Het minst leuke vind ik de app/het alarm. "vroeger" moest je gewoon de hele dag online zijn om te verdedigen. Nu ga je gewoon andere dingen doen aangezien je telefoon het toch wel aangeeft als er een aanval binnen komt.
Wat zou je zeggen/doen/vragen als ik het team uitging?
Feest vieren! Nee, ik zou ervoor zorgen dat je niet uit het team zou stappen. Daar zou ik echt alles aan doen.
Als je mocht kiezen, welke superkracht zou je dan het liefst hebben? Wees creatief, alles is mogelijk!
Aangezien Kroenuh al met mijn superkracht er vandoor is gegaan zal ik een andere bedenken. Misschien dan toch om mezelf op te kunnen delen. Soms zou ik wel bij meerdere dingen tegelijk willen zijn terwijl dat helaas niet mogelijk is.