• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kleiduif

DeletedUser20905

Gast
Hoe zou je je relatie met Kr33log in één woord omschrijven?

Nou maak je het wel heel erg moeilijk. Iets waar Kr33log in voor komt in 1 woord omschrijven is eigenlijk onmogelijk.

Dezelfde vraag maar dan de relatie tussen jou en Armand0.

Dat loopt alweer een lange tijd terug. Eigenlijk gaat het om meer dan alleen mij en Armand0. Een groot gedeelte van de alliantie waar ik in zit hoort hier ook bij. We spelen al zo lang samen dat we precies weten wat we aan elkaar hebben.

Wanneer komt Koning Konijn terug naar het forum?

Over welke Koning Konijn heb je het? De Koning Konijn als in de konijnenspelen of over mij persoonlijk omdat ik een keer Koning Konijn ben geweest?

DeletedUser20905

Gast
Heb ik nog nooit gegeten. Eendenborstfilet wel, maar in bessensaus niet. Daar kan ik dus geen antwoord op geven :p

DeletedUser

Gast
Ben je ook geïnteresseerd in de Griekse oudheid (m.b.t. Grepolis)?
Je zei dat je van fotografie houdt, wat voor precies? Ik zelf ben vooral van de natuurfotografie, maar dan niet zo zeer landschappen, eerder macrofoto's van bloemen, bladeren en insecten met een grote scherptediepte.

DeletedUser20905

Gast
Grepolis speel ik omdat ik het 1 van de leukste online spellen vind, verder heb ik eigenlijk niet zo heel erg veel met de Griekse oudheid.

Als ik tijd heb voor fotografie ben ik meer iemand van de landschappen, gewoon een dag op pad met mijn camera met groothoeklens. Het bos in of de dijk over om mooie foto's te maken. Macro fotografie heb ik me nog niet zo in verdiept, het is wel iets waar ik me ook graag mee bezig wil gaan houden. Voordat ik dat ga doen moet ik me eerst verdiepen in goede macrolenzen waarna ik ook nog eens tijd moet vinden om weer foto's te maken. Momenteel ben ik helaas te druk daarvoor. Straks in de zomer, als het weer langer licht is, ga ik er weer een aantal avonden op uit :).

DeletedUser20905

Gast
Superzoom heb ik inmiddels ook al. Momenteel ben ik in het bezit van 4 lezen. Een 11-16mm, een 18-55, een 55-250 en een 50mm lens. Helaas dus nog niet iets dat voor macro geschikt is :)

DeletedUser

Gast
Superzoom heb ik inmiddels ook al. Momenteel ben ik in het bezit van 4 lezen. Een 11-16mm, een 18-55, een 55-250 en een 50mm lens. Helaas dus nog niet iets dat voor macro geschikt is :)

Superzooms zijn hartstikke geschikt! De mijne (Lumix Fz200) kan in Macromodus tot 1cm scherpstellen, en je kunt ook (best uniek) telemacrofotograferen, oftewel macrofoto's maken van afstand, door de fixed f2.8
cnfy7elqh8dotnsdp.gif

DeletedUser20905

Gast
We hebben allebei 2 totaal verschillende camera's :). Dat is niet te vergelijken :)

Bovenaan