• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kleiduif

DeletedUser20905

Gast
d59a99f71f744b70125d90212c1147c9_1351769477.jpg

FEYENOORD!

De club met het mooiste stadion en de beste sfeer in het stadion :p

9fcb34f7d3ab62fb7cc3a373b023d403_702_300_crop.jpg

DeletedUser

Gast
Hoe kijk jij aan tegen de gebeurtenissen in Rome vorige week?
En hoe kijk je in het algemeen aan tegen de groep hooligans binnen de supporters groep van Feyenoord.

DeletedUser22926

Gast
Feyenoord is natuurlijk ook verreweg het beste team inderdaad!!

Geen woorden maar daden

DeletedUser20905

Gast
Hoe kijk jij aan tegen de gebeurtenissen in Rome vorige week?
En hoe kijk je in het algemeen aan tegen de groep hooligans binnen de supporters groep van Feyenoord.

Dat gedrag valt gewoon niet goed te praten. Het wordt tijd dat er een keer hard tegen wordt opgetreden. Dat soort "supporters" moet je gewoon als club zijnde niet willen hebben.

Feye gaat Roma neuken dalijk :D
Was ik er maar bij...

Het is dat de kaartjes zo snel uitverkocht waren, anders was ik er vanavond weer bij geweest. De eerste EL thuiswedstrijd die ik dit seizoen mis

Weet jij toevallig wanneer er een nieuwe wereld start?
ik weet natuurlijk dat je geen exacte datum hebt maar ik wil een schatting horen.
(want ik zou graag in een nieuwe wereld beginnen met veroveringssysteem 'oud')
M.v.g Ciel

Daar kan ik je geen antwoord op geven. Dit is iets wat in het hele team niet bekend is (zelfs niet bij Kroenuh). InnoGames bepaald namelijk wanneer een wereld zal openen. Wij krijgen meestal ongeveer een week van tevoren dat een nieuwe wereld zal gaan openen. Die week kunnen wij gebruiken om te testen of alles op de wereld werkt zoals het zou moeten werken (opstand/geen opstand, moraal, nachtbonus en de basis zaken). Vlak voor opening wordt de wereld gereset en zal deze vervolgens voor iedereen toegankelijk zijn. Op het moment dat het bij ons bekend is, wordt het vaak ook al snel aangekondigd dat er een nieuwe wereld aan zal komen. Misschien dat dit duidelijk maakt dat het ook voor ons altijd afwachten is wanneer er een nieuwe wereld zal openen :)

DeletedUser20905

Gast
Tja, normaal gesproken doe ik er geen uitspraken over, maar aangezien je het zo lief vraagt: Feyenoord heeft 2-1 verloren. Beetje jammer van de scheids, maar je kunt niet alles hebben :p . Vandaag gaan ze wel weer wat punten pakken :p

DeletedUser24090

Gast
stel nou dat je een disney figuur mocht zijn voor een dag. Welke zou jij zijn?

DeletedUser20905

Gast
stel nou dat je een disney figuur mocht zijn voor een dag. Welke zou jij zijn?

Goh, moeilijke keuze. Er zijn een groot aantal geweldige Disney figuren. Laat ik dan maar voor Goofy kiezen, gewoon omdat hij cool is en af en toe een beetje klunzig is :p.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zouden we eens enkele van je, waarschijnlijk onwaarschijnlijk mooie, foto's mogen zien?
En wat fotografeer je dan graag?

DeletedUser20905

Gast
Zouden we eens enkele van je, waarschijnlijk onwaarschijnlijk mooie, foto's mogen zien?
En wat fotografeer je dan graag?

Het liefst fotografeer ik landschappen. Uiteraard mag je een paar foto's van me zien :)

Hier zijn dan ook. De foto's zijn tijdens mijn laatst vakantie genomen :p

o69wdu.jpg

mt8fah.jpg

2vsjak3.jpg

2r5ygdi.jpg

Bovenaan