• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kleiduif

DeletedUser20905

Gast
Hoe ziet het 'perfecte' meisje eruit?

Tja, perfect? Denk niet dat perfectie bestaat, maar toch. Ze moet van reizen houden, gezellig zijn, misschien ook nog van voetbal houden. Oh ja en goed kunnen koken zou ook wel fijn zijn :)

Als je looks bedoelt, daar heb ik geen bepaalde voorkeur in.

Ben je ook interim mod van het spellenforum of houd je je meer bij het serieuze gedeelte?

Ik spring bij waar nodig is. Dit kan op het spellenforum zijn, maar ook in het serieuze gedeelte.

Hij is gameteamleider;) te druk voot spellenforum lijkt me.

en

Lijkt mij sowieso dat hij te druk is voor interim
forummod dan (met jouw beredenering;))

Als ik TE druk voor iets zou zijn geweest zou ik dit niet hebben geaccepteerd ;). Dat ik druk ben met van alles is een ander verhaal, maar ik heb gelukkig nog tijd om dit er bij te doen.

De andere fora zijn redelijk rusig (spellenforum nu ook tho).

En nu weer aan de regeltjes houden en dit forumdeel behouden waar het voor bedoeld is. Dus mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. We gaan niet met elkaar rustig discussieren :).

DeletedUser20905

Gast
Welke talen kan je nog?

Nederlands en Engels kan ik spreken. Duits lukt me een beetje en dan hebben we nog een hele rij met talen waarvan ik enkele woorden ken, maar waarin ik me absoluut niet verstaanbaar kan maken.

Bovenaan