• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kleiduif

DeletedUser20905

Gast
En je favoriete avondmaaltijd? En welke chipssmaak heeft jouw voorkeur?

Moeilijk, zoveel is lekker. Ik hou op zich wel van een goeie lasagne. Al kun je mij ook erg blij maken met een lekker stukje vlees van bijvoorbeeld een steakhouse.

Ik ben niet echt een chipsliefhebber, maar als ik chips eet dan vind ik van alles wel lekker. Doritos bijvoorbeeld, croky saté, bolognese. Mij kun je blijer maken met wat nootjes.

Artifex

Pegasus
Grepolis Team
Als iemand je een envelop in je handen zou geven, met binnen in de datum van je overlijden, en je weet 100% zeker dat je er niets aan kunt veranderen, zou je dan kijken?

DeletedUser20905

Gast
Als iemand je een envelop in je handen zou geven, met binnen in de datum van je overlijden, en je weet 100% zeker dat je er niets aan kunt veranderen, zou je dan kijken?

Nee, ik wil gewoon iedere dag van het leven genieten, daar zou de datum van overlijden geen verandering in brengen.

Artifex

Pegasus
Grepolis Team
Je bent leider van een groep van 100 mensen wiens levens in gevaar zijn, en je moet kiezen tussen 2 paden..
pad 1 zorgt dat 95 mensen overleven maar 5 mensen onderweg zullen sterven
pad 2 zorgt dat 100 mensen overleven maar dat wanneer het mis gaat iedereen sterft.

welk pad zou je kiezen?

DeletedUser20905

Gast
Je bent leider van een groep van 100 mensen wiens levens in gevaar zijn, en je moet kiezen tussen 2 paden..
pad 1 zorgt dat 95 mensen overleven maar 5 mensen onderweg zullen sterven
pad 2 zorgt dat 100 mensen overleven maar dat wanneer het mis gaat iedereen sterft.

welk pad zou je kiezen?

Moeilijke beslissing. Te moeilijk eigenlijk. Ligt helemaal aan het risico. Toch zou ik voor pad 2 kiezen.

Artifex

Pegasus
Grepolis Team
Zou je een grote schaal vol levende sprinkhanen eten voor € 5000,-? Zonee, voor welk bedrag zou je dat wel doen?

Artifex

Pegasus
Grepolis Team
Je krijgt 5 miljoen euro aangeboden om een vorm van Russisch roulette te spelen. Voor je op tafel liggen 10 pistolen waarvan 1 geladen is. Je dient dan een pistool te kiezen, tegen je hoofd te houden en de trekker over te halen.

Als je dan weg kunt lopen, ben een multimiljonair.

Zou je het schot wagen?

DeletedUser20905

Gast
Je krijgt 5 miljoen euro aangeboden om een vorm van Russisch roulette te spelen. Voor je op tafel liggen 10 pistolen waarvan 1 geladen is. Je dient dan een pistool te kiezen, tegen je hoofd te houden en de trekker over te halen.

Als je dan weg kunt lopen, ben een multimiljonair.

Zou je het schot wagen?

Nee, zou ik niet doen. Geld maakt niet gelukkig, maakt het leven alleen een stuk makkelijker :)

Artifex

Pegasus
Grepolis Team
Zou je een vinger chirurgisch laten verwijderen als je zeker zou weten dat het je immuun maakt tegen alle andere ziektes?

Artifex

Pegasus
Grepolis Team
Zou je een microchip in je vinger top laten implementeren met de grote van een rijstkorrel wat je de mogelijkheid zou geven om betaalpasjes en sleutels weg te doen omdat je met een simpele vinger beweging je kunt betalen of een deur kunt openen?

Bovenaan