• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Kolo knallen Probleem

Gaul

Slingeraar
Hallo Grepolis Team,

Had een suggestie, sinds dat velen het super vervelend vinden dat elke keer de grote jongens word ingezet om hun stad te kunnen bevrijden en zij hebben hier dan ook niks mee te maken.

Dus kleinere allianties kunnen op deze manier niet groeien terwijl de grote alsmaar sterker word en eigenlijk moeilijk word om underdog te zijn.

Had wel een idee in gedachten, als er iemand een kolo wilt knallen maar is niet van deze alliantie, zou er een verzwakking kunnen zijn gelijk Nachtbonus, zo er toch nog kansen zijn om verder te groeien.

Kan wel verstaan dat sommige spelers hopeloos zijn om niet hun steden willen verliezen, dan zou ik ook iets anders willen voorstellen.
-Als je niks te maken hebt met deze twee allianties, maar je wil toch helpen en de score van de alliantie is gelijk gesteld als van de knaller is er geen negatief affect.
Om dit dan niet te omzeilen, kan er een 24u gerekend worden met verlaten van de alliantie, op deze manier kan er geen misbruik gemaakt worden.

Waarom vraag ik dit?: Ik kom eigenlijk van de EN servers, daar zie ik deze toestanden niet en is zoveel fijner om te spelen maar hier op de NL servers is ineens iedereen aan het vragen om zijn stad te bevrijden door de big guys, leuk is anders.

Je zou kunnen zeggen blijf op de EN maar nee wil op de NL blijven want ondertussen al vele leuke spelers ontmoet.
Bij deze dank bij voorbaat,
Keith
 

Ryan 1804

Slingeraar
Ga niet zeuren gaul het is een spel. Grotere spelers willen gewoon GP verdienen. En jij bent ook een toffe speler :glasses: maar dit is en blijft een spel dus hou op.
 
Laatst bewerkt:

Gaul

Slingeraar
Ga niet zeuren gaul het is een spel. Grotere spelers willen gewoon GP verdienen. En jij bent ook een toffe speler :glasses: maar dit is en blijft een spel dus hou op.
Haha, jij bent die één van de spelers die het altijd zo speelt, totaal geen skills om zelf wat moeite te doen. Als we van zeuren moeten praten, zal ik anders keertje uw berichten plaatsen hier, of zou ik je ervan sparen... Als we van zeuren spreken dan beter dat jij niks zegt want je bent er top in.
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Hey Gaul, het is eigenlijk een bekend probleem dat speelt sinds er grote hoeveelheden vliegers in events zitten. Vaak worden ditsoort acties gecombineerd met scherpies. Trriest genoeg, het gaat niet veranderen. Dus als je echt zoekt naar werelden waarin dit niet gebeurd moet je toch op de EN server spelen.
 
Bovenaan